. o O Marts' tanketråd

Når katten har fået en mani med at hans lamme-bamse skal leges med i gardinerne i soveværelset når jeg prøver at sove, og det ikke hjælper at smide ham (og bamsen) ud af soveværelset, da udyret kan åbne døre, så skal man virkelig huske at man elsker ham overalt på jorden og at man IKKE må kværke ham :grin: :yawning_face:

4 Synes om

Mutts - March 2 2022, Daily Comic Strip

@Eva @galath Kunne vi dele dem sådan her? For det er jo et link til siden de ligger på, og det må man jo godt. Er det okay? :slight_smile:

4 Synes om

Ja :slight_smile:

1 Synes om


Lidt glimt fra gåturen den1. Marts
Store knopper i træerne, de nederste er blevet spist, påskeliljer er sprunget ud, den første sået stedmoderblomst er også sprunget ud ( begge står i drivhus, med hul i vindue) og vintergæk kan med stædigheden gro og komme med blomster, hvor den vil( omme bag ved det hele, i en bunke sten)

Med venlig hilsen

8 Synes om

Der er lige i Sverige blevet vedtaget nyt lov om katte der gælder fra 2023 :ok:

Citat fra siden

"Kommande krav på märkning och registrering av katter

Riksdagen har fattat ett beslut om att vi ska införa ett kattregister under 2023. Det innebär att du som har katt ska märka och registrera den. Syftet med registreringen är att tydliggöra ägarens ansvar för katten och att lösa problemet med hemlösa katter."

med venlig hilsen

8 Synes om

Lige om lidt går turen til lufthavnen! :smiley:

Om jeg skal ud og rejse? Næh, jeg skal da bare mødes med min veninde og underholde hende et par timer, inden hun flyver til Dublin i 12 dage. :joy:

6 Synes om

Undskyld men :tihi: :joy: burde det ikke være en selvfølge at denne diskussion skulle foregå på den mest dårlige tidspunkt for dig :slightly_smiling_face:

Med billedet der :blush: så dejligt

Med venlig hilsen

2 Synes om

Sikke en dejligt veninde din veninde har :smil:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jo uden tvivl, de er håbløse på det punkt de to :joy:

Men ja, jeg syntes også selv det er et skønt billede, der viser Mille, fra hendes mest afslappede og rolige side :hjerte:

3 Synes om

Åh tak, det var sødt sagt. :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Den her lille småfugl (!fiskehejre)der holder til med spurge , mejser, rødkælk og hvad der ellers er, Fotografier - uden katte - #2448 af Beimis, er begyndt med og sætte sig på taget af stuehuset, det gjorde den også nu her, men taget var frosset i dag, og den havde åbenbart ikke helt styr på de lange ben. Den tog det på bagdele ned af taget, men hold da op den kunne larme, åbenbart først med og prøve og få fodfæstet, og så turen ned, håber ikke den slog sig, ikke pænt og grine men :joy: det så sjov ud da jeg åbnede døren for at ville ud og se hvad der skete, og der kom en fiskehejre ned fra taget. Da den kom på benene skulle den lige haft en par fjer sat, imens den kiggede på mig og taget, og udtrykket i ansigtet :tihi: det var tydeligt, hvad skete der lige der. Og så tog en runde rund og lande i køkkenhave og så efter mad

Med venlig hilsen

3 Synes om

Går alt vel - og tømrerne gider rydde op i haven, så kan kattene komme ud senere i dag, når stilladset er væk og haven igen sikret…

Det bliver så godt efter knap 5 uger uden adgang til græs. Især Mister har haft det lidt hårdt. Stine har bare spist sig enenu mere fed og taget en ekstra lur.

5 Synes om

Og som man kan se i billedtråden kom kattene ud.

I første omgang var de ude i godt et par timer, så mskulel jeg et ærinde og kattene kom ind. Senere ud igen, til stor lykke.
Og her til morgen var det også skønt at få åbnet døren helt ud. Mister farede ud, Stine blev siddende i døren, -3 grader er jo koldt for prinsessepoter :smiley:

13 Synes om

Jeg tror altså (heller) ikke i år, det bliver Danmark der vinder det internationale Melodi Grand Prix … :surrender:
Lige meget, hvem der vinder …

1 Synes om

Enig.

1 Synes om

Måske intetsigende er in :person_shrugging:

1 Synes om

Så er der en chance …

1 Synes om

@Horusac
Stort tillykke Med de 10 år til Funky Donkey :flag: sikke en flot kat du har :blush:

Med venlig hilsen

Det gode ved Brownie er på besøg er at Simba har alt for travlt med at studerer vores gæst (Jeg lukker Brownie i bur om natten) til at han gider vække mig og Katja kl lort om morgenen :fnis:

4 Synes om

Er du gal der er gang i de pinde-æg

SYV nye pinde siden igår :flushed:

3 Synes om