. o O (November-tanker)

Jeg bliver i disse dage kimet ned af “Microsoft”. Andre, der oplever det? Uanset hvor grov jeg er, bliver de bare ved.

De kan jo få det til at se ud som et dansk nummer, og jeg venter en opringning fra dyrlægen om, at lille Chilis urne er klar til afhentning, så jeg er nødt til at svare.

2 Synes om

@Dorthe_R Tak :heart: Han blev startet på medicin efter de første anfald. Men han blev virkelig dårlig af det. Så vi blev enige om at det måtte blive en vurdering af livskvalitet fra gang til gang uden medicinen. Han havde to eller 3 i starten med få ugers mellemrum. Så gik der 5 mdr og siden 2 år og 2 mdr.

Bekymringen er, hvis han ryger i et anfald, han ikke kan komme ud af. Jeg har iflg aftale med dyrlægen stesolid liggende til det tilfælde, så vi kan få ham i ro til vi kan nå ind til aflivning.

Han virker helt som sig selv nu. Ret sulten, noget træt, men han er jo altid lidt træt, når man er 17 år. Han har både sovet på gulvvarmen på badeværelset, i sengen og på en høj kommode, helt som han plejer :heart: så vi håber, at der ikke kommer flere anfald før om tidligst to år igen.

10 Synes om

Du skal bare begynde at synge introen fra Løvernes Konge eller lign meget højt. De lægger helt selv på og ringer sjældent igen. Så længe du taler med dem, er der mulighed for de kan narre dig - også selvom du er grov - og så bliver de ved.

6 Synes om

Jeg kan huske, at jeg har lagt en forsikringssammenligning op herinde… Men kan jeg finde den? Næh :woozy_face:

Andrea blev ringet op i sidste uge og samme dag blev jeg ringet op af to forskellige 50… numre, men jeg er sådan en, der ikke tager telefonen, når jeg bliver ringet op af et nummer jeg ikke kender :wink:

4 Synes om

Jeg har simpelthen haft en skøn dag i dag. Jeg skulle vaccineres mod corona kl 8 i morges og hentede mit barnebarn på vejen. Bagefter kørte vi i Bilka og fik morgenmad, hvorefter vi fik shoppet. Bilka havde jeans i mit barnebarns størrelse til 25,- pr par, så vi rippede lige de 5 par der var tilbage i hendes størrelse :thumbup:

Bagefter var vi en tur i genbrugsforretninger, for mit barnebarn mangler julepynt. Hun fandt nu ikke ret meget hun kunne bruge, men det var hyggeligt alligevel. Til sidst var vi omkring Rema1000, for jeg har inviteret barnebarnet og hendes kæreste på mortens and næste fredag og ænder var på tilbud i Rema til 79,-

Så selvom vi ikke lavede alt muligt spændende, så var det sådan en hyggelig og rar dag, bare fordi vi var sammen :hjerte:

17 Synes om

Det lyder som en dejlig dag :blush:

1 Synes om

Ingen anfald herhjemme. Han har egentlig bare skiftevis spist og sovet. Jeg har aftalt at ringe til dyrlægen med ny status torsdag aften.

6 Synes om

Oven i det er jeg blevet tilbudt en kat :flushed: Han er i pleje hos min veninde. Samme alder som min hittemis. Super sød, omgængelig, legesyg og med godt kattesprog. Totalt chill omkring alle og elsker at nusse. Jeg kunne godt se de to sorte hygge sig sammen. Men der er to ting der taler imod. Bimsemanden og menneskemanden. Førstnævnte er måske ok, hvis det betyder de sorte katte leger med hinanden og ikke ham. Sidstnævnte er straks værre, da han ikke mener, der er behov for ekstra kat

8 Synes om

Jeg synes det lyder som om den sorte hittemis trænger til en legekammerat - så der er altså behov for en kat til. :grin:
Held og lykke med at overtale den vrangvillige :kryds:

5 Synes om

Hvad mangler hun? Skal snart i kælderen og sortere i julepynt så noget kan sælges og/eller gives væk, så jeg tager gerne imod forespørgsler :ok:

6 Synes om

Vi holder fri i dag, hvem endte med at ligge sig på sofaen med et par afsnit af jul på slottet allerede lidt i 5? :dokdok: Mit indre ur er bare en smule ude af takt…

Men Mille syntes det var så hyggeligt :hjerte: Og der er nu lagt rent sengetøj på, samt fundet garn til en dem af yngste nevøens julegave, så noget er der kommet ud af dagen :tihi:

9 Synes om

Hun har slet ikke noget julepynt, men hun fandt da en juleløber og en juledug. Hun mangler noget til at pynte op i lejligheden, så der er nok at tage fat på. Hvis du kan grave noget frem inden tirsdag, så du kan tage det med, så ville det være fantastisk :thumbup: Og vi betaler selvfølgelig gerne for det :grin:

5 Synes om

Solveig og Tina - det er det her kattegale.dk kan❤️ love it
De små ting mennesker imellem, men som betyder så meget.

Er ked af at alt mit er i bunden af opbevaringen på grund af vores ombygning. Så jeg kommer heller ikke selv i nærheden af det :sleepy: ellers sendte jeg gerne en nisse pakke til hende!

8 Synes om

Har hun brug for noget til et juletræ? Vi har arvet store mængder, men har aldrig juletræ oppe pga kattene (og ingen børn) :smil:

4 Synes om

Naboens hvalp var løbet ud igen, så jeg forsøgte at slæbe den hjem, men rendte tør for luft på halvvejen, så måtte ringe til ejeren, så de kunne hente hende :slight_smile:

3 Synes om

Dimmalimm er ekstra loden i aften … jeg har lige klippet mit hår, med hende rendende om benene på mig :rolleyes2:

7 Synes om

Var lige ved of rydde op i en taske, ja en lomme var i stykker, kom ind bag ved og der var noget, hold da op det er vist mange år siden der gik lidt hul i lommem :laughing: :cool:

Ja ja tasken bliver da slidt op af flere gange

Kan slet ikke mindes hvornår det her sidstxkunne købes

6 Synes om

Fedt :roll_eyes:

Uden vand

Det er ved at blive omlagt, men det er vi ikke varslet om :person_shrugging:

Den sms jeg fik er fra boligselskabet

2 Synes om