. o O ( Novembers tanker )

Det kommer i høj grad an på forsikringsselskabet, men som udgangspunkt skal alt køretøj med motor have egen forsikring :slight_smile:

Jeg kan simpelthen ikke fatte, at det lige straks er jul…

1 Synes om

Du stresser mig! :slight_smile:

Det kunne ikke betale sig for mig at vælge at gå igennem forsikringen, så langt så godt. Dertil er min scooter en 45, og har hvide nummerplader. Der er andre regler end en 30knallert

:yatta::weee::partytime::rock:

22 Synes om

Afstemningen om reaktionsknapperne skulle afsluttes i morgen, men diskussionen i tråden har udviklet sig i de seneste par dage, så afstemningen måske alligevel ikke er den rette metode. Jeg vil opfordre til, at man hopper ind i tråden og læser de bidrag, der er kommet til siden afstemningen, og giver sit besyv med.

https://kattegale.dk/t/reaktionsknapper-nu-med-afstemning/235946

Ups :blush:

Stort tillykke - jeg er sikker på, det har reddet din nattesøvn for et stykke tid :tada::clinking_glasses::smiley:

1 Synes om

Jeg har lige afleveret Knud til tandrensning/tandtjek.
I må gerne krydse fingre for, at han ikke er helt tandløs når jeg henter ham igen. :no_mouth:

Will do :kryds:

2 Synes om

:kryds::kryds::kryds::kryds:

1 Synes om

du har da haft et helt år. …ikke ret meget medlidenhed herfra …har snart været i gang en måned …og når næppe det hele…

1 Synes om

Nah … der skal åbenbart mere til, for at redde min nattesøvn
Men udfra den prognose min tidligere mekaniker gav mig for to år siden, troede jeg, at jeg muligvis skulle kassere bilen … at det ikke kunne betale sig at kaste SÅ mange penge efter en 11 år gammel bil :s:
Det viste sig heldigvis at det ikke stod helt så slemt til, som han sagde ( ) og reparationen endte faktisk med at være små 3000,- kr. billigere, end det tilbud jeg havde godkendt … så jeg går rundt og er lidt småforelsket i Næstved Bilplejecenter i Fuglebjerg :hjertehop:

10 Synes om

I morges på vej til kontoret, kom der lige fire rådyr springende over vejen. De tre var kommet over da jeg nærmede mig, men den sidste tøvede, da den opdagede min bil. Så jeg stoppede selvfølgelig helt op, så den sidste også turde springe over vejen efter de andre. Sikke en dejlig oplevelse at starte dagen med :sparkling_heart:

8 Synes om

mandler smuttet …
franskbrød til hævning …
mandlerne ryger i ovnen med franskbødene, så frigiver de lidt flere smagsstoffer …så står den på vaniljekranse dej …så mangler jeg kun rundstykker og snegle før bagning er overstået …brunkager køber jeg af Karen (kan ikke få dem til at virke)

2 Synes om

Jeg har lige modtaget en mail fra Udbetaling Danmark via e-boks, om at jeg inden for 2-5 hverdage vil modtage en mail via e-boks fra Udbetaling Danmark om boligstøtte… :scream::joy::scream::joy::scream::joy::scream::joy::scream::joy:

8 Synes om

så ved man jo hvor godt systemet virker …iiiidddibeeb

Knud fik renset sine bisser, og fik heldigvis kun fjernet to tænder i dag. :slight_smile:

15 Synes om

Så er der stemt!

4 Synes om

og så kom jeg forresten til at bage honníngkagesnitter oss …så’n rigtige christansfelder no’en …til naboen, men kan tænkes der er en lille mus der snupper en bid