. o O ( Novembers tanker )

Så hyggeligt i studiekredsen i Randers igår!

2 Synes om

Og sådan nogle søde katte. :wink:

2 Synes om

Det lyder skønt. Når jeg engang får tid og overskud, så vil jeg altså også være med. :smiley:

1 Synes om

Randers Studiekreds er helt fantastisk :slight_smile: Jeg har ikke lige råd eller overskud til at køre frem og tilbage til Randers lige pt., men jeg håber meget på at komme tilbage til studiekredsen. Den er SÅ hyggelig og dejlig at være i :slight_smile:

1 Synes om

Det lyder så godt. :smiley: Jeg bor endda i Randers kommune, så jeg bør vel næsten… :smile:

3 Synes om

Selvfølgelig, det var jo mine! :engel:

2 Synes om

Neurologen fordoblede min dosis muskelafslappende (til natten) i går og i nat oplevede jeg 4 ud af 21 tegn på overdosering :s:
Muligvis 5, for har lige læst ‘‘Graviditet og amning’’ som ‘‘Graviditet og stening’’ … hvilket sikkert giver mening i nogle lande :cool:

9 Synes om

Og jeg havde i øvrigt overført det rigtige beløb! Havde været dygtig og opdaget at det var 230 kr nu! :tihi: (Vi snakkede om prisen på stamtavler igår i studiekredsen, og jeg kom pludselig i tvivl om hvorvidt det var det rigtige beløb jeg havde overført sidst)

2 Synes om

Bum bum… hitter de på at fjerne min betalte frokostpause, så står jeg bare heller ikke til rådighed de 29 minutter som jeg har krav på nu. På de gode dage har jeg ca 15 minutter fra 18.45.-.19.00 inden der er en der kalder på hjælp til et og andet…
Det er fint nok for jeg er der for det samme, men jeg vil have betaling for det.

5 Synes om

Ja det bliver jo så den naturlige konsekvens… hvis ikke de betaler for ens rådighed, så er den der ikke.
Den betalte pause kan sjovt nok oftest betale sig i længden i f.eks. dit arbejde.

3 Synes om

det tangere endnu en nat i min stol…pisse brækkede ribben altså

Kom da endelig med til et af møderne. Kan kun tilslutte mig at det er hyggeligt at mødes en gang om måneden. Nogle gange til uformelle erfaringsaftener andre gange har vi en foredragsholder eller er på besøg et sted.

Programmet finder du her http://www.kattekreds-randers.dk/index.htm

1 Synes om

Sidste dag som pendler - og så var mit pendlerkort udløbet, uden jeg havde opdaget det :dohdoh: Heldigvis var togføreren i dag en sød DSB-dame som nøjedes med at sige “fyyyh” til mig. (Og nej, det var ikke Julia :wink: )

13 Synes om

Jeg har sovet i nat, altså … som i, at lukke øjnene i mere end få minutter af gangen :rock:
Jeg er ikke så vild med, at der skal medicin til, før jeg kan sove … men lige her og nu, så må jeg tage den hjælp jeg kan få … den med 3-5 timer i døgnet i ugevis, er jo ikke holdbart :surrender:

Har du prøvet melatonin? Naturligt hormon som man selv danner i koglekirtlen. Tilskud virker godt hos nogle. I værste fald bare uskadeligt og uden effekt :slight_smile:
VH
Susanne

Melatonin kan dog give mareridt…
Jeg gik over til tryptofan i stedet for melatonin, da det i den grad øgede mine mareridt.

arbejder på at få bagt noget brød…er kommet så langt at gæren står og …gærer …
hvis ellers det lykkes at blive færdig, har jeg intentioner om at få lavet grunddej til honning hjerter…måske …hvis altså :gear:

:smile: Købte tidligere nogle radiatorsenge, de blev hængt op med det samme men der var ikke den store interesse fra kattene før nu, der er jo kommet varme på så Diya som sidste år sad op ad radiatoren har jeg lige fundet liggende i en af sengene :thumbup:

3 Synes om

Det var da godt, de endelig fik et hjem, hvor de bliver værdsat… :wink:

1 Synes om

Ikke lige Melatonin, nej, men 5-HTP, der skulle give lignende effekt … dog uden den store effekt på mig.