. o O ( Novembers tanker )

Zoolac kan du købe hos Petworld, Maxizoo og hos dyrlægen. Kender ikke det andet…

1 Synes om

Vi har haft det på nogle af de apoteker jeg har været ansat på. Men ikke på alle.
Ring evt og hør inden du tager afsted. :slight_smile:

har lige kogt klejner bob bob bob hvor mange kan jeg spise uden at få ondt i maven.

1 Synes om

Tak skal du have
Vetprolac er det samme som Zoolac, bare fra et andet firma, ligesom Metecam og Loxicom er det samme.

Tusind tak.

Kommer tæt på to apoteker i morgen. Og ellers må jeg forbi Østergårds Dyrehospital fredag på vej fra internatet.

Har ikke observeret splat i nogle timer nu. Og begge spiser stadig.

1 Synes om

Jeg tog en “hvilken-hund-skal-du-have”-test på TV 2’s hjemmeside.
Der var fem spørgsmål, og to af dem gik på hhv. aktivitetsniveau og pelspleje.
Jeg svarede kort sagt at jeg ønskede en doven hund uden behov for pelspleje.

Fik så følgende:

Jamen, tak for intet TV 2. :smiley:
Det skal dog siges at der er et meget begrænset antal mulige resultater.

I testen indgår fem grundlæggende spørgsmål og otte hunderacer, som TV 2 har udvalgt blandt de 20 mest populære hunderacer i Danmark.

Jeg tror bare jeg holder mig til katte. :heart_eyes_cat:

5 Synes om

Efter at have læst Teas opslag på fb, tænk jeg sælger katte for mere end hvad en baby koster http://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE10069016/barnloest-par-koebte-nyfoedt-dreng-i-polen-for-5500-kroner/

Er det så mine katte der er dyre eller er det en billig baby :gruble:

1 Synes om

Ja, jeg ved simpelthen heller ikke hvad jeg skal tænke.

Jeg er dog imponeret over “adoptivforældrenes” evner til at prutte om prisen. Moren havde oprindeligt krævet 100.000. Der er altså lidt vej ned til 5500. :open_mouth:

Ja så godt den prisnedsættelse

Man kan jo spørge sig selv, hvor interesserede de egentlig var i det barn, når de får sat prisen så meget ned :frowning_face:

Måtte han heller ikke koste for meget, når de først havde ham?

Ifølge artiklen har drengen boet her i Danmark i 3 år

1 Synes om

Jeg havde været nede i køkkenet nogle timer for at lave mad og underholde mine gæster.
De to tumlinger havde været med, men var gået ovenpå for at sove. Jeg kommer op på mit kontor og finder Theodor storsmilende i sin hængekøje, radiator på fuld hak og radioen kørende :what2:
Radioator havde jeg glemt, men radio havde han selv tændt ved at vade rundt på fjernbetjeningen. God musiksmag han har; men alligevel…
Tossede kat :heart:

8 Synes om

Der er kun én ting at tænke om det: Det er HELT galt at mennesker kan handles for penge, uanset prisen og uanset om man er sælger eller køber. HELT galt - det bliver ikke bedre af at nogen “derude” prøver at argumentere at barnet jo får det meeeeget bedre hos danske forældre der tydeligvis bare så gerne vil ham. Moderen er borderline og derfor har de opgivet at blive godkendt til adoption af de normale veje. Hvordan hulan skal det kunne garantere at han får det meeeget bedre end i Polen, således at det godt nok er skidt at sælge ham, men helt OK at købe ham? Jeg får kvalme - det er bare så frastødende uanset hvordan det vendes og drejes. (Og ikke møntet på dig, det er tilfældigt jeg lige svarer på din post :slight_smile: )
VH
Susanne

1 Synes om

Nemlig! I Libyen, hvor der hersker kaos og ren lovløshed, efter vi bombede dem sønder og sammen, holder de regulære slaveakutioner nu om dage, læste jeg forleden :frowning:

Nå, det var Buster der havde/har dårlig mave, de beviste han i aftes.
Han gik på bakken og havde blød afføring. Det fik han smurt på noget af halen, sammen med grus.
Han trak måsen hen over trægulvet, og jeg måtte ikke hjælpe. Han hvæste sågar af mig da jeg prøvede at tørre noget af det af.

Det endte med af jeg fik fat i ham og tog ham i bad under vandhanen. Det var ikke noget han var tilfreds med, men ren blev han, og han tørrede selv efter.
Helt dum har jeg dog ikke været, da han selv hoppede op og puttede lidt bagefter.

Jeg måtte så til at lokalisere klatter af aftørret afføring på gulvene, tørre op med vådservietter og til sidst tørre over med moppen.

Han spiser lidt W/D, og jeg har givet ham kvalmestillende her til morgen, måske giver jeg Mirtazapin om et par timer.

Drenge altså! især hankastrater!

Måtte lige have fat i dyrlægen her til morgen. Ralf har haft en lille indkapslet byld åbenbart i nakken. Det opdagede jeg i går, da kræet fik kradset hul på den. Lugten glemmer jeg aldrig - for jeg har renset min del af bylder, da jeg havde mange tamrotter.
Måtte lige have bekræftet ved dyrlægen, hvad næste skridt var - og det er som det plejer. Rense, rense, rense, holde rent, holde åbent og tilse at det heler som det skal, ellers ind efter antibiotika.
Dyrlægens ord var bare “det ved du godt, hvordan du gør” :roll_eyes: ja det ved jeg jo godt - en byld er en byld er en byld.

er spændt på om knægten heler pænt op inden Nørresundby udstillingen, for jeg tager altså ikke kan kat med skaldet plet i nakken med.

DRENGE!!! han har helt sikkert gjort sig selv fortjent til den ved at drille Rappe lidt rigeligt… :roll_eyes::see_no_evil:

Fandt det på tre af tre apoteker, den i 32 og 64 ml.
Endte med at købe en 32, tænkte ellers at den var for stor, men den kan holde i næsten to år, og der er jo også to katte nu der kan få brug for det.

1 Synes om

Det er fredag:

1 Synes om

Når den dårlige - men uforklarlige - mavefornemmelse viser sig at holde stik :confused: dybtsuk

Sikke en uge, på både godt og ondt. Jeg nyder min praktik på skolen også selvom jeg har ondt når jeg kommer hjem, så det bliver lige pt ikke til det store af det huslige.

Onsdag gik med at få gjort klar til at Bølle fik besøg torsdag, Han fik besøg fra Hellerup. Indrømmer jeg havde mest lyst til at aflyse, da han er mors kat, men jeg gjorde det ikke og det var godt. Fantastisk at se en kat der i den grad viser og sælger sig selv, normalt når han kommer ind, han har mere travlt med at skal rundt at snuse, men nej ikke denne gang, han hang i den grad på hans gæster, så de var ikke i tvivl om at de skulle have ham med hjem. han tof togturen i stiv pote og er flyttet ind, som havde han boet der altid :hjerte:

Fredag skulle jeg til Thyholm og aflever Ethan, igen er det fantastisk at se en voksen der bare flytter ind, dette var et hjem med andre katte og indrømmer jeg er imponeret over b¨de Ethan og de katte de havde i forvejen :heart_eyes_cat:

Vores killinger stortrives og vores nye dreng vi hentede hjem i søndags er flyttet ind som om han har boet her altid, han er fantastisk i type, størrelse og temperament :hjerte: glæder mig i den grad til at have ham med på show.

De to voksne fra England går det også godt med. Belinda som jo er født her fungere rigtig godt i flokken, og vil gerne snakke med os, men skal stadig lige vænne sig til at være en del af familien. Johnny er lidt sky og har kun gået i hankattehus, så han fungerede ikke herinde, så ham har vi valgt at flytte ud i den lille løbegård, som han virker godt tilpas med :slight_smile:

7 Synes om

Flyttet til december