. o O ( Novembers tanker )

så ved man jo hvor godt systemet virker …iiiidddibeeb

Knud fik renset sine bisser, og fik heldigvis kun fjernet to tænder i dag. :slight_smile:

15 Synes om

Så er der stemt!

4 Synes om

og så kom jeg forresten til at bage honníngkagesnitter oss …så’n rigtige christansfelder no’en …til naboen, men kan tænkes der er en lille mus der snupper en bid

Jeg ved, nogle af jer har haft dårlige erfaringer med Zooplus, så nu vil jeg fortælle om min seneste ordre. Jeg bestilte i lørdags. Valgte GLS. Mandag fik jeg mail fra Zooplus om, at ordren var afsendt, men med DPD. Hmmm!

Senere mandag fik jeg mail fra Postnord om, at varerne ville blive leveret tirsdag. De stod i min indkørsel, da jeg kom fra arbejde. Det kan man vist ikke klage over :slight_smile:

9 Synes om

Jeg har en mega god opskrift hvis det er. Min mor og jeg laver dem hvert år og de er bare gode :smiley:

Rigtig hyggelig eftermiddag/aften ude ved part-hesten, og alt gik bare rigtig godt for ham og jeg alene for første gang. Men skal SÅ meget sørge for at planlægge til at komme om formiddagen, og IKKE møde eftermiddagens myldretid når jeg skal på den anden side af Århus :uha:

3 Synes om

Ja tak :smiley:

…det er desvære ikke opskriften det er galt med …det er flere ting…bl.a. ovnen og temperaturen på dejen…de skal skæres "papirs"tyndt, og så flager de (som de ikke var æltet nok eller for kold dej) …skærer jeg dem tykkere bliver de bløde…giver jeg dem så et par minutter extra er de som granit …den primære grund er at undervarmen i min ovn er for hård …kan faktisk godt lave dem i min miniovn…som ca 10 ad gangen …
lavede christianfelder snitter i går…opskriften sagde 55 minutter…de fik 35 og det var i overkanten …men jeg syn’s da at du skal smide opskriften ind under opskrifter …var da værd at prøve den

1 Synes om

Opskriften har min mor så får hende lige til at tage et billede af den :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Jeg købte i går et par nylonstrømpebukser 6 numre for store. Grunden til at jeg køber for store, er at køber man sin egen størrelse, sidder de altid et stykke under skridtet :roll_eyes:

Jeg skal bruge dem til en speciel anledning, men ville lige være helt sikker på at de passede, så jeg prøvede dem da jeg kom hjem, og jeg kunne f*ndme ikke få dem længere op, end til 20 cm. under skridtet!!

Jeg forstår det ikke. Jeg har købt andre strømpebukser (sorte, mønstrede) i samme butik og samme størrelse, og de passer fint.

Jeg har pakket dem pænt ind igen, og kører ud for at få pengene tilbage, eller få dem byttet til nogle jeg kan passe, for det kan simpelthen ikke være rigtigt at der skal være så stor forskel, det må seriøst være en fejlpakning.

Det er godt nok også noget af det sværeste at købe :frowning: Håber du finder nogle, du kan bruge :slight_smile:

1 Synes om

Tak Mianne, det håber jeg også. Sorte duer bare ikke til den kjole jeg har købt, dem har jeg ellers masser af :slight_smile:

Har lige modtaget en pakke fra Royal Canin. Indeholdende 4kg Killinge tørfoder. Vi har ikke bestilt det eller tilmeldt os noget.

Er det mon aggressiv markedsføring? Hvor har de vores oplysninger fra? Er det overhovedet lovligt?

Jim, Vil du gifte dig med mig? :heart_eyes_cat::santa::fork_and_knife:

8 Synes om

Puhh kom hjem til en Mille, der absolut ikke var sig selv i går aftes, hun kom ikke og skældte mig ud for at være sent hjemme og ignorerede hendes mad, medmindre hun fik serveret lige foran sig :s: Jeg var nået til beslutningen at det hed dyrlæge senest her til morgen, da Claus fortæller hun havde haft bakke uheld tidligere på dagen, og han ikke havde fået lov at tjekke hende under halen… Jeg tager Mille med på badeværelset og sørme om ikke, det bare var det sidste af hendes uheld, hun skulle have hjælp til at fjerne :dokdok: I løbet af natten blev hun så færdig med at surmule og jeg blev vækket af at hun stod og nussede mig i hovedet, inden hun lagde sig ned til mine fødder, hvor hun plejer at sove :hjerte:

Hun har en idé om, at hun skal spise de lange hår, jeg indimellem taber og det giver hende nogle gange problemer på bakken :frowning:

Wolford strømper er dyre, men de er lange og de kan holde til at blive brugt. Mvh storken

2 Synes om

Jeg er ikke vildt lang (176 cm) men har tykke ben (og mås) og det er derfor jeg er nødt til at købe alt for stort :slight_smile:

Hvornår er man så vildt lang :smiley: Hilsen den lille lort på 159 :smiley:

2 Synes om

hmmmm…ved ikk …ka’ du bage brunkager`? :cookie: