. o O Tanker i januar 2023

Glemte lige det her i går

Coop Nice & soft toiletpapir i lyserød pakke, da fakta eksisterende havde de det også, og har købt det i super brugsen, fakta jævnligt på tilbud til 12 - 15 kr, til den pris er det en god kvalitet og jeg føler man får meget for pengene
Tilføjes køkkenrullen i denne mærke, kan bruges men undgår det helst
Ja jeg købe altid på tilbud og har lidt lager

Med venlig hilsen

2 Synes om

Så ramte jeg også ind i FORL, det er Stine der har noget.
Hun er til tandrens i dag, og de har lige ringet at der er der nogle tænder, hvor de kan se med det blotte øje at der er FORL. De tager røntgen for at se om der er mere.
I dag kan de fjerne en almindelig, løs fortand. De øvrige tænder skal hun have fjernet en anden dag.
Heldigvis dækker forsikringen op til 2252 kr p.å til FORL, og op til 13.000 generelt til tænder.

4 Synes om

:kryds: for det ikke er for mange tænder, god bedring med Stine

:kram:

Jeg har brugt, ja jeg ved ikke hvor lang tid på at finde spande der passede i skuffen til affalds sortering. Må vist siges det kaldes genbrug

Med en pose i holder de nok lidt længere, ellers kommer der jævnlig en ny kasse :tihi:

13 Synes om

Sikke en genialt idé @Jeanette :smil:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Eftersom de var godt igang med tandrensningen allerede før halv ti, så må de gerne snart ringe og sige at Stine gerne vil hjem…

Heldigvis er der tv med fejring af håndboldherrerne til afledning…
Men den ventetid bliver jeg ikke god til, og der er nok også meget sundt

3 Synes om

:kram: Ja man kan nærmest føle at tiden står stille.

1 Synes om

Nu har de ringet, jeg skal hente hende 15.15. Det skulle sættes i programmet, da dyrlægen skal tale med mig vedr plan mm.

4 Synes om

Hvordan gik samtalen, og kom I godt hjem?

1 Synes om

Vi kom godt hjem, det tager kun godt 5 minutter at gå.

Der er en tand som helt sikkert skal ud, og da det er en med to rødder kræver det at den opereres ud.
To andre tænder er tvivlsomme, måske er det nok at hun har fået tandrens i dag, men det ser de når hun kommer derned igen, det bliver en gang i marts.

Nu slapper vi af og Stine er rimelig okay…

11 Synes om

Dagens topscorer på deterdetsortedererbogstaverne-listen - udsprunget af en fejlsendt mail… :crazy_face:

Fra: Margith xxxxx <[email protected]>
Sendt: 31. januar 2023 09:30
Til: [email protected]
Emne: Hjertegodkenelse

Hej Dorte

Den 16 jan var jeg hos Jørgen Kock og få scannet Fido von Vuffilivov
Har du modtaget resultatet?

Hilsen Margith xxxxx

Jeg har fået svaret mundtligt, men det duer ikke - når der står en, som gerne vil bruge ham -så det haster.

Den tir. 31. jan. 2023 kl. 09.55 skrev Dorte <[email protected]>:

Hej Margith

Du har sendt til en forkert Dorte…

/Dorte

Fra: Margith xxxxx <[email protected]>
Sendt: 31. januar 2023 10:39
Til: Dorte <[email protected]>
Emne: Re: Hjertegodkenelse

Undskyld - men hvem skal jeg så skrive til

Den tir. 31. jan. 2023 kl. 12.40 skrev Dorte <[email protected]>:

Ja, det kan jeg sgu’ ikke rigtig hjælpe dig med – har ingen anelse om

  • hvem det var du skulle ha’ haft fat i
  • hvad det drejer sig om
  • hvordan min mailadresse er kommet ind i billedet…

Men fortsat god jagt! :wink:

Fra: Margith xxxxx <[email protected]>
Sendt: 31. januar 2023 12:49
Til: Dorte <[email protected]>
Emne: Re: Hjertegodkenelse

hihi

ja undskyld- men du stod på listen om sundhedsudvalget, og så synes jeg, at du var den mest kompetente
Håber at Jørgen koch kan finde papirerne frem og få det sendt til DKK i en fart…
Nu har jeg været hele raden rundt - og det ser ud til at bolden ligger hos Jørgen koch – pinligt
Han lovede at sende resultatet samme dag.

Hilsen
Margith

Den tir. 31. jan. 2023 kl. 13.31 skrev Dorte <[email protected]>:

Jeg prøver lige een gang til – jeg (aka. undertegnede) har med sikkerhed ikke stået på en liste, vedrørende et eller andet sundhedsudvalg, og hvis min mailadresse står opført på sådan en, er der tale om en fejl.

Har som sagt ikke den fjerneste anelse om, hvad det her handler om, eller hvem hverken Jørgen Koch eller du er…!

Mvh. Dorte Hansen
4173 Fjenneslev
Test manager, heste- og katteejer (og absolut uden relation til hverken hunde, DKK eller hjertescanninger…)

PS. Til gengæld har du helt sikkert ret i, at jeg er ganske kompetent - på flere områder, endda, men altså ikke på dette! :sunglasses:

9 Synes om

Kæft det er go´ underholdning :grin:
VH
Susanne

2 Synes om

Det første jeg fik frem da jeg prøvede at google Jørgen Kock, gør det kun mere underholdende. :hoho:

"Jørgen Kock

Politiker

Beskrivelse

Jørgen Kock var dansk politiker, møntmester og borgmester i Malmø. Han stammede fra Tyskland, og i 1518 gjorde Christian II ham til møntmester i Malmø. Han fremstillede her underlødige mønter, som var med til at finansiere kongens felttog mod Sverige.

Født: 1487
Død: 1556"

wikipedia - Jørgen Kock

3 Synes om

Så må man da formode, at han i det mindste slap for spam-mails… :sunglasses:

5 Synes om

Det har jeg ikke prøvet får - de ringede i dag fra dyrlægen for at høre hvordan Stine har det ovenpå gårsdagens narkose og tandrens.

Hun er lige så drilsk, insisterende og påtrængende som hun plejer, så alt vel herfra :smiley:

9 Synes om

Mon ikke det er ham her (Google er min ven):

Jørgen Koch
Professor MSO
Sektion for Kirurgi Neurologi og Kardiologi
Dyrlægevej 16, 1870 Frederiksberg C
[email protected]

5 Synes om

Med fare for beskyldninger om at bruge et forslidt citat: Frankly My Dear, I don’t give a damn :cowboy_hat_face: - ham kender jeg altså heller ikke… :roll_eyes: :grin:

4 Synes om

Uhh ser helt frem til om du får et svar

5 Synes om

Jeg er klar over, at det er ganske irrelevant for sammenhængen, men Jørgen Koch er da et kendt navn i kattekredse også, er det ikke? Jeg spørger mest for at tilfredsstille min egen nysgerrighed - om jeg husker helt forkert?

3 Synes om