. o O Tanker i maj

Tanken har aldrig strejfet mig, før nu. :see_no_evil:

Mælkebøttesaft - ved ikke om jeg tør prøve. :crazy_face: Min veninde er ved at prøve det så venter lige på at hører hvad hendes dom er.

billede

2 Synes om

Det ved jeg godt. Bestille gaven i god tid, fordi jeg alligevel skulle have noget andet. Og så kunne den jo bare ligge lidt i skabet… Yeah, right…

1 Synes om

Har han også fået ny kat :laughing:

Ihh vi skal vist snart i zoo igen :hjertehop:

Overraskelse i Aalborg Zoo: Pludselig fødte tiger to unger | Nordjyske.dk

1 Synes om

Så har jeg sat stand op på Racekattens udstilling i Birkerød :smiley: Der er mange fine sager, så jeg håber, den bliver godt besøgt i løbet af weekenden :smiley:

Jeg tror f.eks. jeg er den eneste i Danmark, der har fundet på at lave teasere med dødningehoveder :stuck_out_tongue:

8 Synes om

Smart! Så har du sat barren inden mors dag :wink:

1 Synes om

Åh, jeg dør af kedsomhed! Klokken er ikke engang 10, og jeg ved ikke, hvad jeg skal lave resten dagen :uha: Der er ikke meget ved at “have fri”, når man ingenting kan :s:

Men jeg skal ud at teste, om jeg kan køre bil her i løbet af weekenden. Ellers skal de sende bud efter en taxa til mig til genoptræningen. Så jeg kan vel bruge lidt tid på at tage mig sammen til den udfordring …

Uj det var da godt nok noget af en udfordring. Hvordan går det med bevægeligheden i leddet?

Den værst tænkelige start på dagen. Mickey var stukket ud af løbegården :grade: og på trods af timers kalden gik der næsten 4 timer inden han var hjemme igen.:grin:

1 Synes om

Jeg kan nok også bare sige til dem, at jeg ikke kan køre selv. Det var bare slet ikke faldet mig ind, jeg kunne blive transporteret. Det er jo ikke sådan, at der har været meget hjælp at hente til noget som helst andet. Altså fra officiel side - bestemt ikke fra din :wink:

Jeg synes, det går fint nok med leddet. Kan måske blive lidt bange for at blive for overmodig, fordi det er så meget bedre, end jeg havde forventet og frygtet. Ind imellem tager jeg mig selv i at være på vej gennem stuen uden krykkerne. Ikke med vilje - bare fordi jeg jo godt kan og derfor gør det uden at tænke over det. Men det giver uden tvivl en forkert belastning af både højre og venstre side, så det er ikke nødvendigvis en god ting at gøre det, selv om jeg kan.

Så jeg glæder mig virkelig til at komme til genoptræning og få noget kvalificeret vejledning. Det har jeg brug for.

Dog ikke, han måtte nøjes med et krus med billeder af Birk og mig :stuck_out_tongue:

… Eller jeg får det samme som til min fødselsdag :pleading_face:

Et barn mere? Nej, jeg kan ikke huske, hvornår du har fødselsdag.

:joy:

Jeg har 22. februar, så Birk blev heldigvis ikke inde til den dag :wink:

1 Synes om

Nogen skal ud og se på mis på næste lørdag…jeg nævner ikke noget navn…men de glæder sig helt vildt :smiley:

11 Synes om

Jeg er allerede såå utålmodig…

1 Synes om

Han har dælme købt en orkide og gavekort til biffen :smiling_face_with_three_hearts:

9 Synes om

Så blev hoften lige testet en anelse mere, end jeg havde planlagt i dag :s:

Chili havde valgt at tisse ved siden af bakken - noget, hun ikke har gjort i lang, lang tid. Lige ved siden af bakken på plastikmåtten, men selvfølgelig var det løbet ved siden af og ud på gulvet og ind under bakken og - ja, det var bare ikke lige det, jeg havde brug for.

Men det er der jo ikke noget, der hedder, når man har dyr. Så jeg måtte i gang med at tørre op og vaske af og gøre rent. Og så fik krykkerne altså lov at stå. Det var ikke hensigtsmæssigt at forsøge at styre rundt med dem.

Heldigvis gik det fint uden, og jeg kunne også bøje mig ned og flytte rundt med bakken. Men nu kan det så godt være, jeg lige skal have et hvil på sofaen. Også selv om jeg har fået at vide, at der ikke er noget, jeg ikke må. Jeg kan godt mærke det nu.

Desværre tyder det på, at Chili er stresset over situationen - altså at alting foregår anderledes, end det plejer. Det er træls - og synd for Chili, der ellers har haft det så godt i så lang tid, hvad den slags angår :s:

Det er træls med Chili, men tror du ikke det er fordi du pga operationen er nødt til at opføre dig anderledes end du plejer?

Dejligt at hoften holdt… krydser for at den bliver ved raten af dagen :blush:

1 Synes om

Jeg håber meget, at det er det, der er problemet med Chili. For så er der da en chance for, at det vil gå over igen, når jeg kan pakke krykkerne væk. Dem er hun ikke tryg ved.

Øv håber du snart er ovnpå igen, så hun ikke stresser :kram:

2 Synes om