. o O (Tanker i marts)

Er hun fuldt ud kontaktbar? Og reagerer hun på dig som hun plejer?

Ja, hun er ved normal bevidsthed og har været det hele tiden. Og er kommet nogle gange og sagt “hej”, været i haven og tjekke sit territorium og har vist også lige lagt forsigtigt op til mere leg. Så jeg tænker ikke hun har slået selve hovedet så slemt. Synes bare jeg kan huske nogle eksempler på katte, som har slået et øje, og hvor det først blev synligt senere?

Hovedet tror jeg er ok. Øjet ved jeg ikke med, men tror ikke at det hjælper dig at holde dig vågen. Så hellere stå op i god tid, så du kan ringe til dyrlægen hvis det er nødvendigt

1 Synes om

Tak for svaret, det vil jeg gøre. Kan jo også tjekke hende alle de gange jeg skal op og tisse pga lillemanden. Hun virker ok lige nu og opfører sig som ellers.

Men for h. da også. Hun må altså kun fejle sukkersyge og andre alderdomsrelaterede ting! Det ved jeg, hvordan jeg håndterer. Den her slags bekymringer vil jeg ikke have oveni. Kan jo ikke undvære mit kattekræ eller holde ud, hvis hun har ondt. :hjerte:

3 Synes om

Ok bolde er tilsyneladende blevet farlige nu. Kom til at sparke til en ved et uheld, og så gemte hun sig under sofaen! :uha:

1 Synes om

Jamen de kan virkelig få os til at blive gråhåret før tid :hjerte:

Det var jo boldens skyld, at hun slog hovedet/øjet. :venter:

1 Synes om

Nå her til morgen er virker Sigga stadig ok, og der er ikke noget at se på øjet. Hun virker lidt forsigtig og mere på vagt både overfor mig og overfor omgivelserne end normalt, men har da ligget lidt ved siden af mig og gået et par runder i hus og have. Boldene på gulvet nærmer hun sig stadig med største forsigtighed, så jeg lader dem ligge, så hun kan vænne sig til dem igen. Men jeg tror, vi slap med skrækken begge to.

8 Synes om

Jeg håber, hun fortsætter med at have det godt. Og at hun finder ud af at lege med bolde igen. Det ville jo være synd andet :slight_smile:

1 Synes om

Oooog vi siger tak til Spotty … for at brække sig fra den øverste hængekøje, så det splattede godt ud over hele gulvet i mellemgangen :klappe2:

5 Synes om

Sang i disse tider

:lol:

9 Synes om

Nogen gange, bare nogen gange er Jeppe altså lidt af en belastning! Jeg troede hvis jeg nu lukkede soveværelse døren og satte den ene vasketøjskurv for, så kunne han ikke blande sig i projekt skift filter i udsugningen, jeg tog selvfølgelig fejl :dokdok:

Så nu har jeg en kat, der er kommet i tanke om, at der er et lille teknik rum, jeg ikke vil have ham i, som han gerne vil i… Døren kan selvfølgelig ikke låses, så jeg ser frem til en nat, hvor Jeppe rumstere med vasketøjskurvene for at komme derind :godnat:

3 Synes om

Spotty, du er en gevinst for ethvert kattehjem :rofl:

3 Synes om

Jeg har din adresse et eller andet sted i gemmerne … :muhaha:

3 Synes om

Jeg skylder James en undskyldning… Vi har jo den gode historie om hvordan vi satte en hylde op for han kunne komme ned fra skabet i gangen.

I går måtte jeg hjælpe Arthur - Ja, Arthur, den vaskeægte huskat! - hen til hylden for han kunne ikke selv komme ned fra skabet :woman_facepalming: Jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal sige… Han er i det mindste sød?

13 Synes om

Og gudskelov for det :joy:

James har vel fortalt Arthur skræmmehistorier om skabet. :rofl:

Arthur er ikke ret gammel endnu og hans stedsans er ikke fuldt udviklet heller! :slight_smile:
Jeg holder med Arthur

2 Synes om

Han er bare ved at opdrage jer godt :muhaha:

1 Synes om