. o O Tanker i marts

Jeg håber dælme, der er blevet pyntet på den siden vores møde hos Fødevarestyrelsen. Jeg får stadig små ticks af at læse om opstaldning af katte :frowning:

1 Synes om

Takker, håber den bliver til at leve med. Jeg syntes at huske at der var et udkat offentligt sidst de var igang med den, men jeg husker sikker forkert

1 Synes om

For 10 år siden så mit første kuld dagens lys :heart:
Hvor blev tiden af?

21 Synes om

Flødehavarti tager de ikke selv, men nemt at få dem helt ned uden opkast osv.

De små vitakraft er brede og bløde, dem bruger jeg gerne til små piller. De fleste vil gerne spise dem.
De billige stænger smuldrer synes jeg

1 Synes om

7 Synes om

Så er det vist nu, vi godt må :smil:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Jamen, sikke da en morgen, det har været. Først en dejlig morgengave fra kattene:

Man kan vist ikke rigtig se, hvor stor den er. Det er heldigvis ikke en rotte, men en mosegris (har fået den identificeret af kyndige folk på FB). Og heldigvis var den da død denne gang!

Så gik der nok 20 minutter med at tørre opkast op fra Chili. Hun er begyndt at kaste op igen, og det er desværre ikke på grund af hårboller. For at sige det direkte bliver jeg mere og mere bange for, at det lakker mod enden for hende :ked: Selv om hun godt nok ikke virker syg. Men hvis det er bugspytkirtlen igen …

Er endelig klar til at sætte mig ved computeren med morgenkaffen og accepterer uden at tænke en venneanmodning fra en kollega på FB. For straks at komme i tanke om, at jeg da allerede er venner med hende. Så hurtig sletning af ven igen og så kontakte kollegaen for at informere hende om, at nogen har stjålet hendes profiloplysninger, og finde ud af, hvordan vi får det anmeldt.

Så det har været en lidt hektisk indledende time på dagen :slight_smile:

11 Synes om

:cry: :kram:

3 Synes om

Krydser fingre for at det ikke er så galt… ville være så trist

4 Synes om

Kram:

Og :kryds: for Chili

1 Synes om

Min lille idiotkat driver mig med jævne mellemrun til vanvid, men han er også garant for nogle gode historier af og til :grin:
Jeg har vist tidligere underholdt med at han har kørt ræs på robotstøvsugeren så den tabte sin støvbeholder og at han er den eneste i husholdningen der kan finde ud af at skifte sprog på selv samme støvsuger (som for tiden er tilbage på spansk efter i en periode at have været omkring tysk :upside_down_face: ). I aftes havde jeg sat vores nye robotstøvsuger med moppefunktion (jeg ELSKER at den kan slette sporene af mudrede poter på klinkerne!) igang inden jeg børstede tænder. Jeg kunne så høre at støvsugeren stoppede - uden sin lille “jeg er færdig” fanfare, så jeg gik ud fra at Chardonnay igen havde været på spil. Jeg fandt ganske rigtigt robotten “strandet” ude midt på gulvet. Da jeg vil starte den igen med et tryk på start knappen fortæller den mig at børnelås er slået til :woman_facepalming: Heldigvis fortalte den også hvordan jeg skulle låse den op igen, men jeg havde ikke lige forudset at det ville være katten der aktiverede børnelås for at forhindre mig i at pille ved knapperne.
Han er utroligt irriterende, ytroligt sjov og utroligt sød (når han sover :slem: ) :hjerte:

17 Synes om

Så fik mig og min søster shoppet lidt til mig :smiley:

Nu er jeg med på furrie halløjet (eller noget :p)

Og fik endelig købt en jule og fødselsdags gave til min søster (bagemåtten)

9 Synes om

:heart_eyes:

https://youtube.com/shorts/lIUUtcjKc-s?feature=share

Med venlig hilsen

5 Synes om

Jeg har ingen ide om det, men var der siameser katte i Danmark omkring 1950?

Med venlig hilsen

Hende der først havde sagt hun gerne ville lave en sang fra Simba til Katja måtte melde fra, da livet lige kom i vejen.

Jeg skrev så på min facebook og min mors kusine/søster (ja hun er altså begge dele uden det er indavl) ville gerne skrive den :smiley:

5 Synes om

Siamesere er en af de ældste racer vi har :slightly_smiling_face: Der var mange siamesere i Danmark i 50’erne :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Min ekskærestes far har også børn med både min eks’ mor og moderens søster, så nej ingen indavl, men en kende akavede familierelationer. :sweat_smile: Han fik barn med den ene søster først og fandt altså ud af at han hellere ville have den anden søster, og de har så været sammen lige siden.

4 Synes om

Her er hun et resultat af min bedstefar og min bedstemors søster blev liiidt for venlig :see_no_evil:

3 Synes om

Ja det kan jo ske. :face_with_peeking_eye::grimacing::sweat_smile:

2 Synes om

Tak :smil:, jo jeg troede på hvad jeg fik og vide, men så alligevel, var jeg meget usikker

Med venlig hilsen

1 Synes om