Uge 11 + 12 - Store Flyttedag

Lige lidt forsinket, da vi har haft travlt med at flytte ud af sommerhus og ind igen herhjemme efter en renovering, og det kommer så til at afspejle sig i temaet Store Flyttedag :hoho:

Du kan tilmelde et billede til og med **torsdag midnat i uge 12 ** ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag indtil midnat stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.
Husk at du ikke må like før fredag! :regler:

Søndag afsløres vinderen (den med flest likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du deltager med et billede, og det må gerne være et tidligere vist billede.

Lad os se jeres skønne forårsblomster. :smil:

3 Synes om

Dengang Tino boede hos mig og var så træt af Dione, at han fortrak til sin iglo :sunglasses:

8 Synes om

Okay mor, hvis vi nu bruger den her kasse ikke? Kan vi så ikke flytte til et sted med have?

7 Synes om

Nedpakning før sidste genhusning, heldigvis elskede både Emina og Alvin hele flyttekasserodet-delen, så for dem var det blot nye sovepladser, nye muligheder. :grin:

7 Synes om

Det vigtigste er pakket!

7 Synes om

Tag mig med :smile:

8 Synes om

Nissen flytter med! - eller noget :wink: Som det måske kan anes, har Tykke Chili placeret sig på låget, så nissen er fanget og råber på hjælp :sos:

12 Synes om

Vi er klar… :slight_smile:


Milly & Snehvide, 11.06.2010

11 Synes om


Aslans store flyttedag d. 23. december 2022, da Thomas og jeg kørte ham til Esbjerg fra Køge. Han havde sin egen bilsele, som i dagens anledning var spændt sammen med min sele, så hans højhed kunne sidde på skødet hele turen. Han var så god, og vi storhyggede os hele vejen. Aslan stressede over transportkasser og -tasker, og så blev han SÅ ENSOM hvis han skulle sidde alene på et sæde i mere end 10 minutter.

6 Synes om

Nå, men skal vi ikke igang med afstemningen? :slight_smile:

2 Synes om

Ikke ifølge overskriften - eller min kalender… :sunglasses:

2 Synes om

Ok - så sletter jeg mine stemmer… :flushed:

2 Synes om

Der må stemmes :smiley:

5 Synes om

Det blev uafgjort. Ingrid :flag: - finder du på noget til næste uge? :slight_smile:

5 Synes om

Tak, Finn Frode - det er altid svært at konkurrere, når du deltager med dine favoritter. Især da, når Snehvide er en af dem :slight_smile:

Jeg skal nok finde på noget :ok:

7 Synes om