. o O Tanker i marts

Jada, se bare hvor lyst det er blevet. :p:

3 Synes om

Jamen, selvfølgelig…! :dohdoh: :bulb:
Og de brune heste er jo blevet markant lysere… :smirk:

10 Synes om

Jeg tog den med, den blev spist med glæde, fik og vide det var rigtig godt, og jeg tro faktis den skal være sådan. Der blev spurgt om der måtte beholdes rester.

Jeg lavede en potion, den blev også sådan, den smed jeg ud troede det var fejl, lavede denne her jeg tog med, og lavde en lille potion, til og lige smage i aftes alle tre blev sådan, med “bundfald”

Behandlet husblast forskelligt hvert gang, så der for tro jeg den skal være sådan.

Men min "åh det må ikke mislykkes " fik skrammer, selv om de sagde det var godt

Med venlig hilsen

3 Synes om

Nu er jeg nået så langt med soveværelset, at jeg skulle til at bestemme mig for en seng … og så er den jeg faldt for ikke på lager, før tidligst d. 9/5

2 Synes om

Katja og en pige fra hendes klasse har åbenbart i længere tid været efter hinanden… Så meget at Julius har valgt at tage hende ud af Friskolen og ind i en alm. folkeskole…

Hun har nu først fri de fleste dage kl 15.00 (før havde hun 1 dag der var så lang) Hun skal gå i 7.D og skolen er vidst en hvor de har samlet de store klasser på…

Hun skal stadig starte på efterskole efter sommer… Men Katja har selv sagt ja efter hun har været på prøve i klassen…

Jeg havde ikke fået noget at vide før nu, havde endda spurgt Katja om det gik godt i skolen :person_shrugging:

Så nu skal jeg bøvle med at lære Aula at kende, indtilvidere er det ret forvirrende :person_shrugging:

1 Synes om

Vi skal da lige huske @galath 's konkurrence ugens billed, det kan da ikke passe, der ikke er en par katte her, der er så søde / uopdragen der har leveret en fantastisk/ yrk gave :smiley:

Med venlig hilsen

2 Synes om

En udstilling tæt på… Og vi har intet at udstille :sob:

2 Synes om

Vil I låne en?

2 Synes om

Du må gerne låne en :hoho:

2 Synes om

Det er altså en situation, som vi kan hjælpe med :slem: Og i hvert fald Birk er da ved at være gammel nok til sin første optræden som junior handler :wink:
VH
Susanne

5 Synes om

Jeg troede da, at Mingus var halvt jeres…? :smiley:

3 Synes om

@Jim nu du tager biller af dyr i mørket, en alm jagt /vild kamera dur den i en åben lade port,
vi har mistanke om der er flyttet ugler ind i en lade ala carport
Jeg har mulighed for at låne sådan en kamera i to dage, men er ikke så vild med og klatre i store stiger, så siger du det ikke dur, bliver jeg ved jorden
Tilføjet det er ikke fordi den ikke må være her, men vil passe på ikke og lukke den inde
Med venlig hilsen

1 Synes om

Nu har jeg været ved tandlægen 3 gange på en uge, nu må det da være nok. :never:

3 Synes om

Ved godt den er med bilbatteri og alt muligt andet, men du burde kunne se det på den

2 Synes om

Det lyder da godt nok voldsomt, stakkels dig. :troste:

1 Synes om

Knækket tand, rod behandling og midlertidig fyldning der røg af. :upside_down_face:

1 Synes om

Det lyder dyrt og virkelig træls. Håber du ikke har for mange smerter! :hjerte:

1 Synes om

Idag har jeg været den heldige ejer af Simba i hele 2 år :heart:

10 Synes om

kommer nok an på hvor hurtigt kameraet reagerer og hvordan det kan placeres i forhold til bevægelse

2 Synes om

Tjekke lige op på og jeg kunne låne sådan noget tak :tak: @line_refsgaard


Åh av av :cry: god bedring :kram:


Stort tillykke til dig og Simba med de 2 år :flag: :flag: :smil:


Tak :tak: @Jim det vil jeg lige følge op på, den skal op i 4 meter højte, der sidder de, samt lige der vil der være lys fra månen ind på

Med venlig hilsen

2 Synes om