. o O Tanker i marts

Du må gerne låne en :hoho:

2 Synes om

Det er altså en situation, som vi kan hjælpe med :slem: Og i hvert fald Birk er da ved at være gammel nok til sin første optræden som junior handler :wink:
VH
Susanne

5 Synes om

Jeg troede da, at Mingus var halvt jeres…? :smiley:

3 Synes om

@Jim nu du tager biller af dyr i mørket, en alm jagt /vild kamera dur den i en åben lade port,
vi har mistanke om der er flyttet ugler ind i en lade ala carport
Jeg har mulighed for at låne sådan en kamera i to dage, men er ikke så vild med og klatre i store stiger, så siger du det ikke dur, bliver jeg ved jorden
Tilføjet det er ikke fordi den ikke må være her, men vil passe på ikke og lukke den inde
Med venlig hilsen

1 Synes om

Nu har jeg været ved tandlægen 3 gange på en uge, nu må det da være nok. :never:

3 Synes om

Ved godt den er med bilbatteri og alt muligt andet, men du burde kunne se det på den

2 Synes om

Det lyder da godt nok voldsomt, stakkels dig. :troste:

1 Synes om

Knækket tand, rod behandling og midlertidig fyldning der røg af. :upside_down_face:

1 Synes om

Det lyder dyrt og virkelig træls. Håber du ikke har for mange smerter! :hjerte:

1 Synes om

Idag har jeg været den heldige ejer af Simba i hele 2 år :heart:

10 Synes om

kommer nok an på hvor hurtigt kameraet reagerer og hvordan det kan placeres i forhold til bevægelse

2 Synes om

Tjekke lige op på og jeg kunne låne sådan noget tak :tak: @line_refsgaard

Åh av av :cry: god bedring :kram:

Stort tillykke til dig og Simba med de 2 år :flag: :flag: :smil:

Tak :tak: @Jim det vil jeg lige følge op på, den skal op i 4 meter højte, der sidder de, samt lige der vil der være lys fra månen ind på

Med venlig hilsen

2 Synes om

Uh, det kan jo blive en hel flok :grin:

Jeg kan godt lide, du lige tager skridtet videre end et lån :joy: Vi mangler udstillingskat, men har rigeligt katte… Medmindre den der han tortie dukker op :wink:

Birk til junior handling? Jesus, det ville kræve en meget meget tålmodig kat og en “dommer”, hvor ørerne sidder godt fast :sweat_smile:

Jeg tror ikke, jeg kunne vriste ham ud af armene på dig før dommeren :joy:

7 Synes om

Undskyld @lykke med det her

Åh :rofl: :joy:

Tak

2 Synes om