Du må gerne låne en
Det er altså en situation, som vi kan hjælpe med Og i hvert fald Birk er da ved at være gammel nok til sin første optræden som junior handler
VH
Susanne
Jeg troede da, at Mingus var halvt jeres…?
@Jim nu du tager biller af dyr i mørket, en alm jagt /vild kamera dur den i en åben lade port,
vi har mistanke om der er flyttet ugler ind i en lade ala carport
Jeg har mulighed for at låne sådan en kamera i to dage, men er ikke så vild med og klatre i store stiger, så siger du det ikke dur, bliver jeg ved jorden
Tilføjet det er ikke fordi den ikke må være her, men vil passe på ikke og lukke den inde
Med venlig hilsen
Nu har jeg været ved tandlægen 3 gange på en uge, nu må det da være nok.
Ved godt den er med bilbatteri og alt muligt andet, men du burde kunne se det på den
Det lyder da godt nok voldsomt, stakkels dig.
Knækket tand, rod behandling og midlertidig fyldning der røg af.
Det lyder dyrt og virkelig træls. Håber du ikke har for mange smerter!
Idag har jeg været den heldige ejer af Simba i hele 2 år
kommer nok an på hvor hurtigt kameraet reagerer og hvordan det kan placeres i forhold til bevægelse
Tjekke lige op på og jeg kunne låne sådan noget tak @line_refsgaard
Åh av av god bedring
Stort tillykke til dig og Simba med de 2 år
Tak @Jim det vil jeg lige følge op på, den skal op i 4 meter højte, der sidder de, samt lige der vil der være lys fra månen ind på
Med venlig hilsen
Uh, det kan jo blive en hel flok
Jeg kan godt lide, du lige tager skridtet videre end et lån Vi mangler udstillingskat, men har rigeligt katte… Medmindre den der han tortie dukker op
Birk til junior handling? Jesus, det ville kræve en meget meget tålmodig kat og en “dommer”, hvor ørerne sidder godt fast
Jeg tror ikke, jeg kunne vriste ham ud af armene på dig før dommeren