. o O Tanker i marts

Stine og Mister ahr altid tilbuddet om at sove i min seng, men foretrækker andre steder om natten.
Bortset fra sidste nat - hvor de lige var kommet hjem efter 12 dage i pension.
Da jeg vågnede i nat for at skulle på toilet lå Stine om mit hoved, og da jeg gik på toilet var hun lige i hælene på mig.
Tilbage i sengen lagde hun sig med det samme rundt om mit hoved igen.

Mister sov i sofaen som nromalt, men er mere obs på om jeg forsvinder igen. Han har også lige ligget i sofaen et par timer mens jeg har siddet der og strikekt.

Det er MEGET glade for at være hjemme igen :love:

13 Synes om

Køb nogle af dem med mikroorganismer i (virker KUN hvis man ikke har brugt rodalon eller lign.), det reddede vores sofa. Fx Naturli’ Rent

3 Synes om

Det kommer ikke til at redde gulvet …

Min svoger vil kigge på det, næste gang de kommer over broen … håber han kan udskifte de ramte brædder :kryds:

2 Synes om

Kun for lugten, troede det var implicit

3 Synes om

For mit vekommende er det ikke, da jeg jo er regnskabpligtig for gården, så der er lige nogle tal, der skal med, samt i år også fraflytning fra ejendommen og tilflytning til struer

2 Synes om

I mit næste liv vil jeg enten være hjemmegående husmor eller være så velhavende, at jeg kan betale mig fra vasketøj og rengøring :smile:

10 Synes om

Kender det…

Jeg vil bare gerne være så rask at jeg kan gøre det uden at blive syg bagefter (jeg kan virkelig godt lide de ting, men jeg kan ikke holde op igen. Men når det sker bliver jeg grufuld syg, fordi jeg glemmer at mærke mig selv)

4 Synes om

For mig er det mere et luksusproblem, der handler om at mit døgn i de her måneder har alt for få timer :wink:

4 Synes om

Findes der ‘compounding pharmacy’ her i DK?

Altså apoteker som kan tilpasse medicin - så eksempelvis fra piller til flydende eller creme. Læste tråd hvor katte ejere i USA nævner at at de får lavet piller om til eks flydende (med fiskesmag) eller creme til øret - og så er det meget nemmere at give medicin til kat…

3 Synes om

@Tea ved du noget om det?

4 Synes om

Ja, Glostrup og Skanderborg apoteker har magistrel produktion, som det hedder på dansk.
Dog kun efter recept, så det kræver at dyrlægen er med på den.

7 Synes om

Man skal i øvrigt ikke selv til hhv. Glostrup og Skanderborg. Man indleverer bare recepten på sit vanlige apotek, så klarer de transporten. :slight_smile:

6 Synes om

Så kommer jeg hjem og åbner døren - og så er der en kat i bryggerset, min sluse :uha:

Det er Asani. Hvor kommer han fra? Er han lige smuttet ind sammen med mig? :uha: :uha:

Heldigvis er hans pels varm og tør, så han har ikke været ude hele dagen siden i morges. Han har bare været lukket inde i bryggerset. Og selvfølgelig lige en dag, hvor jeg har været væk i 9 timer, fordi jeg var på besøg efter arbejde :ups:

Men jeg havde ingen idé om, at han var derude, da jeg kørte i morges. Det kunne lige så godt være endt med, at han var smuttet ud. Måske uden jeg opdagede det :blegne:

2 Synes om

Dejligt han "bare " har været lukket inde i bryggers, det er lige til og få ondt i maven af, men mon ikke Asani, har lært ikke og gå med dig ud i bryggers nu

Med venlig hilsen

Nå her er ideer til lidt dekoration til væggene, som jeres katte, nok vil blive glad fir knap 1 min vare videoen

https://youtube.com/shorts/bg4I_NtOshE?feature=share

Med venlig hilsen

4 Synes om

Som tidligere ejer af Beimis tror jeg, at du godt ved, at sådan fungerer en kattehjerne ikke :hoho:

5 Synes om

Ja det er jeg helt klar over, der læres kun det, der vil læres af katten. Sådan var beimis :laughing:,
Håbede på Asani er en kat, med anden holdning

Med venlig hilsen

3 Synes om

Jeg plejer at købe mellemlagret ost, men kom i går til at købe ikke bare lagret, men ekstralagret ost. Er du vimmer, det er ost for alle pengene!! :joy:
Det er liiige før jeg ikke kan spise den, men jeg er (desværre) typen der ikke smider mad ud. Og købte endda to pakker. :woman_facepalming:

5 Synes om

Er der en der har et link til Kattebekendtgørelsen, som snart kommer til behandling i folketinget

Har forsøgt at google, men får kun noget om rotter :scream:

https://jyrak.dk/kattemagasinet

I nr. 1, 2022 står der at @anon65863588 har skrevet noget om det :slight_smile:

1 Synes om