. o O Tanker i marts

Ja jeg bruger også altid rensebenzin, det er også godt til hvis man har fået tyggegummi på tøj.

3 Synes om

Så fik min bil sit 2 års eftersyn. Det er vildt der allerede er gået næsten to år siden jeg fik den. Aldrig i min vildeste fantasi, havde jeg troet jeg nogensinde skulle få råd til en spritny bil, men sørme om ikke jeg fik det alligevel. Og for hulan hvor er jeg glad for den. Den er simpelthen en drøm at køre i :bil:

17 Synes om

Var her i nat lige ved og rode i nogle gamle papir, kunne som vanligvis ikke sove.
fandt ikke det jeg skulle bruge, men fandt noget andet gammelt sjov noget. Min første kom til skade og krævede mere end en stykke køkkenrulle på arbejde, var faktis med noget med katte :smile_cat:

Med venlig hilsen

1 Synes om

En ældre ægtepar, har adoptere en ældre kat. Ja video er fra usa og der er vel andre holdninger end her
men der for er det stadig noget der er godt cirka 40 sekunder vare det 90-Year-Old Grandparents Take Adopted Cat for a Walk || ViralHog - YouTube

Med venlig hilsen

3 Synes om

I Spanien var der et par der gik tur på pladsen med deres kat - mange hunde kunne lære af den kat, den gik så flot.
Kun en enkelt gang havde mine forældre set den vise interesse for at klatre op i et træ.

Frisk luft til katte er godt, på den ene eller anden måde…

6 Synes om

Fik bakset den lille reol jeg fik af Julius om ved siden af Valdemar

Så nu er der lidt mere opmagasinering af “rod”. Håber dog jeg ikke skal ud i at Valdemars bur skal skærmes til sommer :smiley:

(Og Aslan sørger for at holde øje med om Valdemar stadig er i live)

6 Synes om

Så er der ved at blive aftalt en dag, hvor nogle herrer fra jylland kommer og måler op til petnet for terrassedør og vinduer :grin: glæder mig, for jeg tvivler på at det nuværende net holder til “hittekillingen”, der nu er en 5 kg tromle i år :joy:

10 Synes om

Jeg er endelig gået i gang med at male væggene i det nye soveværelse
Det er (delvist) 3. gang jeg maler der inde, men det bliver ved med overraske mig, at det tilsyneladende var en blind håndværker, der i sin tid satte glasvæv op på væggene
‘‘Du … Sven Aage, der mangler en strimmel væv på den væg der …’’
‘‘Her, denne passer fint i størrelsen …’’
''Men … den går på tværs af mønstret :huh: ‘’
‘‘Pyt med det Bent Ole … det er der ingen der nogensinde får øje på …’’
‘‘Ok …’’

7 Synes om

Hvad er det de der godbidder til at pakke piller ind i hedder? :see_no_evil:

pill pockets …men kan vist ikk fås i DK

1 Synes om

Jeg har købt dem på Amazon engang

1 Synes om

Jeg har forsøgt at søge, men kan kun finde i USA. Det bliver lige dyrt nok :sweat_smile:

Der må findes nohget blødt guf, så jeg selv kan lave nogen :thinking: Ideer modtages gerne.

Vi har brugt smør og smøreost. Og også en klat malt, en gang i mellem.
Mollie får dagligt onsior piller for sin gigt, og de bliver serveret i en meget lille klat smør. Smørret skal være koldt, for at man kan pakke pillen ind i det, ellers bliver det noget grat :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

@Lykke

2 Synes om

Jeg har set noget lignende hos min dyrlæge … :gruble:
Tror faktisk det var det her: https://www.royalcanin.com/dk/cats/products/vet-products/pill-assist-cat

4 Synes om

Synes at have hørt at nogen bruger flødehavarti

2 Synes om

De ligner 100 %. @Lykke - hvis du har gode erfaringer med pill pockets, tror jeg roligt, du kan prøve dem her.

1 Synes om

Har med held gemt piller i små stykker af de der “kødpinde” aka. cat sticks, der flækkes og trykkes sammen om pillen.
Pindene skal bare være relativt bløde - og så skal det selvfølgelig være et mærke katten gider æde… :wink:

1 Synes om

Jeg skrev til min søster om hun ikke kunne hente mig en dag, så kan vi tage i Kolding Storcenter på tøsetur…

Hun kunne så på fredag, så der skal vi afsted, så kan hun hjælpe mig med at finde makeup til næsen :see_no_evil:

Jeg har aldrig været på tøsetur med min søster før, hun er 10 år yngre end mig, og sidst jeg var single var hun 10-11 år gammel :grin:

Nu er vi så småt ved at være i livet hvor de 10 år ikke gør den store forskel :smiley:

4 Synes om

Jeg bestilte grus og foder til både katte og kanin i går, hos Bibita.
I dag har jeg modtaget 2 mails, at der er 2 pakker på vej til mig :ok:
Den ene pakke indeholder varer der vejer 27 kg. … den næste indeholder 3 kg. … :dohdoh:

6 Synes om

Lige en sol stråle historie

Med venlig hilsen

5 Synes om