. o O Tanker i marts

Et stort tillykke :flag: :tillykke: med de 30 år @BAB håber du har en dejlig dag.
Også et stort tillykke :flag: til dig @Skattekat med din lille pige

Med venlig hilsen

2 Synes om

Mange tak skal I have :smiley:. Jeg har haft en dejlig dag sammen med familien :smiling_face_with_three_hearts:

11 Synes om

Skal ind og se INGVAR! i aften i Fredericia Musicalteater. Gør det til en date med mig selv, og tager ud at spise inden, har gjort mig pænt i stand og sådan.

14 Synes om

Der hygges max og frokosten nydes ude

15 Synes om

Hvor ser det bare hyggeligt ud!

3 Synes om

Det er hvad der er tilbage af Katja :rofl:

Hun gik lov til at tage til alkoholfri Night Party der slutter kl 21.00.

Så nu kan mig og hendes furry-hovede sidde selv og se X-factor :smiley:

7 Synes om

Klokken er 4 og jeg kan ikke sove. What to do? Hvorfor ikke give mig til at bage chokolademuffins. Som sagt så gjort. Nu venter jeg bare på de bliver bagt færdige.

6 Synes om

Af alle tåbeligheder i it-systemer … Jeg skulle sende en forespørgsel til Falck om mit abonneent. Et helt almindeligt spørgsmål på et par linjer. Man skal bruge en formular på deres hjemmeside. Fint nok. Vil du vedhæfte en fil? står der. Nej tak, det har jeg ikke brug for. Men det havde jeg så alligevel - for jeg kunne ikke få lov at sende forespørgslen uden at vedhæfte en fil :rolleyes: :doh:

Så måtte jeg jo lave en fil og vedhæfte.

Nu viser det sig så, at jeg har sendt forespørgslen 3 gange. De to gange, hvor jeg ikke havde vedhæftet en fil og fik en fejlmeddelelse, og den sidste gang inklusive fil. Så nu har jeg tre forskellige sagsnumre. Hvordan dælen kan man leve med sådan nogle fejl i sine systemer?

6 Synes om

Det undrer jeg mig også tit og ofte over - tester man ikke, før man smider l*rtet i produktion…? :unamused:

Det sagt, så opstår der jo også fejlsituationer, som leverandøren ikke nødvendigvis kan være på forkant med eller er opmærksomme på - kompatibilitet f. eks. - så hvis du ikke allerede har gjort det, så smid dem en “fejlrapport”.

1 Synes om

Jeg har faktisk skrevet det til dem i min indberetning. Jeg skrev, at deres system ikke ville lade mig afslutte, hvis jeg ikke vedhæftede en fil, så derfor havde jeg oprettet spørgsmålet som fil også. Det ville systemet så selvfølgelig, men det var ikke den tilbagemelding, systemet gav mig. Som jeg så opdagede bagefter.

Jeg tvivler nu på, at en fejlmelding ville gøre en forskel. Jeg er rigtig glad for mit Falckabonnement, men min oplevelse med medarbejderne i kundservice har jeg nærmest ikke ord for, så ringe har den været. Inkompetence i flere potenser. Så det gider jeg ikke rigtigt.

Nej, hvis informationen ikke videreformidles til de rette modtagere, giver det ikke meget mening.
Og til “de rette modtageres” forsvar: De kan omvendt dårligt bebrejdes for ikke at reagere på noget, de ikke bliver gjort bekendt med… :smirk:

Imponerende så mange organisationer, der ikke har fattet betydningen af at ha’ en velfungerende kundeservice!

3 Synes om

Husk at stemme. :slight_smile:

PSSTT… Vi er altså kun i uge 11… :smirk:

2 Synes om

Oops - jeg sletter mine stemmer igen… :flushed:

Kl 7 burde der være helt frisk bagte solsikke boller

Med venlig hilsen

11 Synes om

Åh en der har en godt tip, til og tage etiketter af glas og flasker.

Ja jeg genbruger glas til syltning, og marinader, krydderi blandninger, plejer og hælde kogende vand over dem, og evt tage lidt rester fra lim, med sprit, accetone, eller sæbe med kno fedt.

Men har nogler der slet ikke giver sig med vand. Ja det er nogle der har sjov form, og jeg har nogle ideer til, noget sjov, pynt på bordet med dem, og til marinader til servering ved gæster, eller give væk, bare fordi gave,

Selvfølgelig kunne jeg bare komme det i en rund syltetøj glas, men det er bare slet ikke det samme, som en sjov glas i en sjov form :ups:.

Med venlig hilsen

2 Synes om

Rense benzin plejer at gøre tricket - lad det gerne virke lidt, inden du fjerner etiketten, så kan den ofte pilles af i et stykke.

6 Synes om

Tak :tak: og det er så lige det eneste, der ikke står så meget som en flaske af ude i værkstedet, alt andet er der mindst 2 flasker af typisk :venter:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg har med held brugt at kradse lidt i etiketten og derefter gnedet den godt ind i alm. madolie og ladet det stå et par timer. Så plejer det at være rimelig nemt at vaske af med opvaskemiddel evt. bruge den grove side af en skuresvamp.

4 Synes om

Tak :tak: det har jeg da på lageret, det skal forsøges :smil:

Med venlig hilsen

3 Synes om