. o O (Tanketråd maj 2012) O o

. o O (Mon der slet ikke nogen, der har opdaget, at det er den 1. maj :?)

. o O (Man skulle jo ellers mene, det var svært at overse :tihi:)

. o O (Ny tråd, venner :ok:)

.oO Javel Ingrid!!!

.oO :smiley:

damn… 4 plader chokolade ??? jeg fik 4 plader chokolade af en kunde idag fordi hun syntes hun havde råbt af mig igår… og jeg havde slet ikke hørt hun havde råbt af mig… :?:?

oO Årh hvor herligt at møde ind på jobbet, til hvad man troede skulle være en laaang vagt… Også få at vide at man skal smutte kl. 12 :DOo

oO Imorgen har jeg sørme fået fri, så den skal bare nydes… Så er det lige en kort vagt på torsdag og fri igen fredag :thumbup: Oo

oO Blev mødt af en meget træt og halv sovende misser da jeg kom hjem kl. 12… :tihi: Han var ikke helt tilfreds med at jeg kom allerede nu og forstyrrede midt i hans skønheds søvn… Meeen det gik hurtigt over da han fik en ordenlig nusse tur… :hjerte: Jeg blev ihverfald både slikket på kinden og stanget… :inlove:Oo

.oO(Kære kunde,

Vi har bemærket ugyldige login-forsøg ind på din online konto fra
en ukendt IP-adresse.
På grund af dette, har vi suspevnderet din konto.
Vi har brug for dig at opdatere dine kontooplysninger til din
Netbank vil blive reaktiveret nu! Skal du opdatere dine
faktureringsoplysninger i dag ved

bekræfte din konto

Holdet: Nordea.dk)
.oO(uha, må hellere skynde mig at bekræfte, siden de har suspevnderet min konto )

sådan her er vist en ok måde at variere kødsovsen på :slight_smile:
og så får jeg da spist rugbrød i stedet for hvidt brød, pasta, ris eller kartofler! :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;844533]har vi suspevnderet din konto.
Vi har brug for dig at opdatere dine kontooplysninger til dinNetbank vil blive reaktiveret nu! Skal du opdatere dine
faktureringsoplysninger i dag ved

bekræfte din konto
[/QUOTE]

I det hele taget sindssygt godt dansk, dér…
:rulleøjne:

.oO Okay Brian… nu må du egentlig godt vågne op igen… jeg ved godt, at jeg bad dig om at få styr på det der fræseflip - men det er nu 6 timer siden!

.oO Op og se land makker!!!

.oO Rent og skært selvforsvar… Hvis ikke kræet får brugt noget af sin energi NU, så går han igang omkring kl midnat - og fortsætter til omkring kl 4 :uha:

Tillykke med fødselsdagen, smukke Njord aka Minorlynx DeLuxe.
Du ser helt godt ud, selv om du kun er grundmalet og stadig mangler det sorte… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

.oO Jeg er flintrende ligeglad med at det endelig er blevet forår og at man påstår at der vil være op til 20 grader i morgen…
.oO Jeg hundefryser NU!!!
.oO Pilleovnen er derfor tændt… i hvert fald bare et par timer…

.oO Ih, der fik jeg lige foræret lidt tid (og det er noget af det mest dyrebare).:slight_smile: Skulle have undervist på et arkiv på Lolland i morgen klokken meget tidligt - men deres internet er gået ned, og bliver ikke repareret før torsdag. :cool: Så kan jeg både stå senere op, og nå noget af alt det andet, jeg skal. :juhu:

.oO(Så er der taget hul på et nyt ferieår - hvad mon det bringer?)

.oO(Så er en af Frankrigs mest hellige dag snart overstået - aldrig har jeg oplevet at alt bare har været så lukket som idag)

En tur omkring netbanken, der næsten var tom, før måneden var kommet igang, fik endelig jaget mig omkring SKAT til en opdatering af min forskudsopgørelse :slight_smile: Så nu har jeg ca. 800 kroner mere i fradrag om måneden resten af året :thumbup:

.oO(Så blev jeg sgu både kort(ere) håret og mørkhåret :D)

Jeg har allerede købt flybilletter, så jeg ved hvor jg skal tilbringe det meste af september :juhu:
VH
Susanne

. o O (SÅ fik jeg endelig taget nye billeder af de små OG slået græsset :høhø:)

Skulle man ikke ta’ og skride i seng snart? Håber Baby vil lade os sove bare lidt i nat - har en meget vigtig aftale kl. 8 i morgen tidlig!

Nat nat alle sammen, sov godt og drøm sødt. Vi snakkes ved i morgen.

.oO(jamen, selvfølgelig bryder min mave i brand af den sk*de penicillin … hvad havde jeg dog forventet … :venter:)
.oO(så kan jeg ‘‘hygge’’ mig med det i 9 dage endnu :surrender1:)