Odsherred Zoo (& Rescue) er tæt på at gå konkurs, vil oprette fond

[QUOTE=Barky;1147613]Jeg læste på en af mine venner’s status (hun delte den også) at der var flere som havde haft problemer i forbindelse med at arbejde i parken, så baseret ud fra deres erfaringer og hvad deres venner havde oplevet kunne de ikke drømme om at donere noget.

Jeg er så “heldig” at jeg ikke har råd til at undvære en eneste klink, men hvis jeg kunne ville jeg godt nok være i tvivl om jeg ville donere eller ej.[/QUOTE]

[QUOTE=Barky;1147641]Det er forbindelser til dyrepassere og den indgang til zoologiske haver og parker som kritiserer forholdene man arbejder under.

Du må gerne synes at det er trist at jeg vidrebringer den info jeg har læst. Men du gør vel i grunden det samme?

Jeg tager ikke stilling til om man skal redde dyrene eller ej. Jeg fortæller bare hvad jeg hører fra mine kontakter, og de går på arbejdsmiljøet.[/QUOTE]

Jeg lader det bare tale for sig selv og håber ikke det gør at nogen ikke giver bidrag.

[QUOTE=Mega;1147694]Der er da himmelvid forskel på Pia indlæg om at redde dyrene, og dit indlæg om ikke at gøre det pga ansattes arbejdsforhold.
De ansatte kan enten sige op eller prøve på at forbedre deres arbejdsforhold. Dyrene kan intet gøre og er afhængig af hjælp udefra for at overleve.

Faktisk kan jeg ikke få øje på formålet med dit indlæg - ud over måske at få nogle til at betænke sig på at hjælpe, og det finder jeg ikke særligt sympatisk.

For øvrigt har jeg på en af netaviserne læst, at der sker omplacering af nogle af dyrene, og at man ikke er langt fra at have nået den famøse million.[/QUOTE]

Tak Hanne - jeg kan heller ikke :slight_smile:

Ja der er en del der omplaceres, men kun en lille del.
Heldigvis er der rigtig mange der gerne vil hjælpe