Officiel klage over KatteGale

Til admin. hos KatteGale

Det er til min store beklagelse, at jeg ser mig nødsaget at stile denne klage til ledelsen af ovennævnte hjemmeside.

Jeg blev den 26. april 2008 inviteret til at være medlem af denne eksklusive klub, og har sidenhen ikke kunnet fungere optimalt i min hverdag.

Hvert eneste ledige øjeblik, finder jeg nu mig selv, desperat foran computeren, ledende i hver eneste tråd, chatrum samtidig med at jeg er nødt til at opdatere mig på en konkurerende hjemmeside, for at kunne følge med i alle udviklinger.

Mine børn bliver forsømt, jeg kan dårligt svare sammenhængende på enkle spørgsmål, vasketøjet hober sig op, støvet på reolen bliver tykkere og tykkere, opvasken stiger, og kattene ser mere og mere undrene på mig.

Nattesøvnen er det så som så med. Sent i seng, og tidligt op, så jeg lige kan nå at læse nye tråde, inden jeg desværre bliver nødt til at passe mit arbejde. Imens jeg så prøver at passe mit arbejde, flyder mine tanker ind imellem hen til KatteGale, og er der én der nævner et navn, som kan henføres hertil, tænker jeg straks på denne person, det være sig Pernille Maybritt eller andre.

Mine venner og familie begynder også at undre sig over min nyvalgte isolation. Tror de tænker jeg er blevet eneboer, med mine børn og katte. Og forklare hvad der foregår har jeg opgivet. Det vil bare give dem endnu mere grund til fortvivlelse.

I håbet om at ledelsen kan hjælpe, forbliver jeg Deres

Totalt afhængige no. 1 fan

Charlotte Rolander Darling

-gnæk [smilie=hate-lol2.gif] [smilie=hate-cool.gif] [smilie=hate-ghgh.gif]

Altså Charlotte.

Kattene skal da ikke forsømmes, så dem må børnene altså passe og vasketøjet ja tøj har jo to sider - det vil formindste bunkens størrelse og ja børn kan da godt vaske tøjet, og hvis du ikke er for sippet så kan kattenes madskål lige ryge med i en 40-vask.

Børnene ja de må desuden have et ansvar for hinanden ud fra følgende rækkefølge Førstefødte passer den sidstefødte, nr. to passer nr. tre som opvarter den førstefødte har du kun to ja så må førstefødte få opfyldt sine behov for nærhed, når h*n nusser kattene.

Søvn…Du kan sove når du bliver gammel og når du er på arbejdet må du fordele din tid således at du får minutter ude på toilettet hvor du tager en lille powernap, således at du er klar til at være på Kattegale når du har fri.

Ja så skulle den ged vist være barberet.

-bravo -respekt-

Lyder som om du taler af erfaring, Mai… [smilie=hate-lol2.gif]

Ja da.

Prøv også den af med maden jeg garanter den virker. [smilie=hate-ghgh.gif]

Jamen for pokker vi kan da ligeså godt udnytte at vi i vores børn har gratis arbejdskraft og at de bette poder er total afhængige af os.

Uanset hvad vi forældre gør så vil vores børn brokke sig over os når de bliver voksne - det er en naturlov. Så min devise er at når jeg alligevel skal beskyldes for at have begået fejl som mor, ja så kan jeg jo lige så godt få lidt valuta for pengene ikk?

Søren osse …bliver altså lige nødt til at løbe. Har lige givet ungen kattemad, sat katten over på en 40 vask og under mig over om det var manden eller oksekødet jeg proppede i fryseren. Hmm må heller få styr på det hele men først skal jeg lige have en kop afstressende kaffe.

-bemine [smilie=hate-malol.gif]

ja det er helt vild så meget alt det her katteri tager af ens tid, og pludselig har man 2 sider man skal holde øje med plus jeg har fået msn og da det er nyt for mig tager det osse en hulens tid, samtiddig skal jeg jo passe hjemmet her osse, har indtil videre nået det meste, men det der støv på reolen, ka man ikke tage piller mod det så det forsvinder, akurat ligesom panodil og hovedpine.
jeg skal så osse holde lidt øje med jer slemmer piger her

Det må da være den sværeste og mest trælse del af det, Johnny -fløjte