Officielt Hallo til alle

Har allerede en tråd i an anden sektion men vil lige sige officielt hej til alle her med en lille presentation

Har haft katte hele mit liv og kommer fra en familie som også altid har haft katte. Vi er alle fra landet så vores katte har altid været primært huskatte som har været en kombi mellem arbejds katte og familie katte. Jeg er opdraget til at respekterer kattens natur og har selvf givet det vidre til mine unger.
Jeg ved at når man har kat så er det deres domæne og du skal være totalt accepteret før de giver dig lov til at bestemme. Et af mine mest stolte øjeblikke som katte oppasser var da to af mine gamle katte begyndte at bringe deres bytte med hjem. :smiley:

Vi har ikke haft kat i mange år, et par mislykkedes omplaceringer, mest de gamle ejere der ikke kunne accepterer at de var nød til at give slip, og så har vi været passer for en lille tilløber da vi boede i Odense som vi overlod til Inges Kattehjem da vi ikke havde mulighed for at beholde hende. Min yngste søn var knust :frowning:

Nu har jeg så tænkt længe og grundigt og sidste uge hentede jeg så tre søskende som foreløbigt skal være indekatte. De har aldrig været ude så det passer fint (har en gang prøvet at få en udekat til at være indekat og det endte så galt som det overhovedet kunne)

Billeder må vente har lige prøvet at finde kablet til mit kamera men det gik ikke så godt det er pist forsvundet lol

Hej og velkommen til:heya:

Hejsa…og velkommen til :slight_smile:

:welcome:

Velkommen til Kattegale :velkommen: Jeg håber du får et godt udbytte af forummet her :slight_smile:

:velkommen:

Hej og velkommen :welcome:

Billeder af Terroristerne her ->
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=52245&p=1185670#post1185670

:welcome::welcome::welcome:

:velkommen: håber du bliver glad for at være her

:velkommentilkg::neje: