Og der er KUN to!

Jeg får virkelig kam til mit hår med de to lømler herhjemme nu!

Uha - mine tanker går til opdrættere med flere kuld/killinger på en gang og jeg tænker “det egner jeg mig vidst ikke til alligevel!”:tihi:

I torsdags legede de to små Mer så vildt med Eddie og Tip. Milo laver verdens højeste Ninjahop - han skulle have heddet Dolph! - og klask! Der lå han!

Fredag morgen: Ingen bedring - han halter - slemt.

Så jeg må til dr. dyr - igen! Det er så de hilser mig med “hej igen Helle” fortiden! De kunne lukke klinikken for alle andre end mine dyr, så god en kunde er jeg!

Han er nu på Metacam - den narkokat! - og tonser naturligvis rundt stadig (også før han fik smertestillende!) og laver Ninja-hop.

selv om jeg HAR sagt, at den slags hop er forbudt, når man ikke kan lande!

Mon Martin kan hente dem før?:tihi: Jeg har tjekket for grå hår i morges - tror der er nogle på vej…:tihi:

KH

Jeg tror, at det er godt, at de to ninja prinser lige får det værste ud af systemet, inden de skal ud på en lang rejse til København. Det tror jeg, at Helle ved nærmere eftertanke også vil være glad for. Det er jo trods alt hende og Elin, der tager den lange vej herover (de insisterede!).

[quote=DaneX;221856]Jeg tror, at det er godt, at de to ninja prinser lige får det værste ud af systemet, inden de skal ud på en lang rejse til København. Det tror jeg, at Helle ved nærmere eftertanke også vil være glad for.
(Det er jo trods alt hende og Elin, der tager den lange vej herover (de insisterede!).

[/quote]

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Så er jeg NØDT til at insistere på at indfinde mig hos dig, Martin - for de to tøzer er jeg bare simpelt hen og ganske enkelt nødt til at møde.

:kryds:

Ja vi tager en overnatning hos Elins søster (tror jeg det var?) så vi skal da ses!

:tak: :tak: :tak:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !!!

Og det er stadig sommer, og der er masser af hyggekroge i København…

:inlove::inlove:

[quote=Therese;221861]:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Så er jeg NØDT til at insistere på at indfinde mig hos dig, Martin - for de to tøzer er jeg bare simpelt hen og ganske enkelt nødt til at møde.

:kryds:[/quote]

Jamen du skal da være så velkommen, Therese.
Det kræver jo en velkomst, der er prinserne værdig, når de ankommer i promp og pragt!

// Martin

Så snart vi har en fast dato (de kan flytte fra uge 33 efter kastrationen) så giver vi lyd:-)

Ja jeg bringer jo altid misserne selv også helt til den anden side af DK. Det er klart:-)
Vi tager dog færgen, da det er bedst for søde Elins ryg på den måde og de to små er total ligeglade med at rejse. Det har vi trænet rigtig meget:-)

KH

[quote=DaneX;221888]Jamen du skal da være så velkommen, Therese.
Det kræver jo en velkomst, der er prinserne værdig, når de ankommer i promp og pragt!

// Martin[/quote]

Ja jeg vil foreslå en rød løber af en slags og lidt musik! :tihi:

[quote=DaneX;221888]Jamen du skal da være så velkommen, Therese.
Det kræver jo en velkomst, der er prinserne værdig, når de ankommer i promp og pragt!

// Martin[/quote]

-what -what -what

Du ved ikke, hvad du kalder ned over dig - men tusind tak for din gæstfrihed.

:tak:

Måske vi kan få dem her til at slå et smut forbi Christianshavn på vej til Rosenborg Slot?

:klapper: :klapper: :klapper: :klapper: :klapper:

Alt andet vil ganske enkelt ikke være passende, når der kommer to prinser til Hovedstaden.

Lidt royal har man vel lov at være.

:hjerte: :hjerte:

Det ville da bare mangle - tror jeg skriver det i kontrakten hehe

“Der skal være modtagelse af garder når prinserne ankommer”

:slight_smile:

Altså… nu betyder Malik jo Konge, så den modtagelse vil vel kun være ganske rimelig? :smiley:

[quote=lenschow;221958]Det ville da bare mangle - tror jeg skriver det i kontrakten hehe

“Der skal være modtagelse af garder når prinserne ankommer”

:-)[/quote]

Nu er det jo mig selv, der har givet dem tilnavnet “Prinserne”, så det bestemmer jeg sgu selv.

Grunden til at der ikke er nogen kronprins er, at vi jo ikke ved hvem af dem der er ældst.

// Martin

Nix - bølge på grønlandsk iflkg munken Malik, som er min gode ven og som malik er opkaldt efter:-)

[quote=DaneX;222203]Nu er det jo mig selv, der har givet dem tilnavnet “Prinserne”, så det bestemmer jeg sgu selv.

Grunden til at der ikke er nogen kronprins er, at vi jo ikke ved hvem af dem der er ældst.

// Martin[/quote]

Du har bare at holde kontraaaaakten.:stuck_out_tongue: Jeg tror jeg skal have en snak med Elin om, hvad vi ellers skal føje til den :høhø:

Jeg flygter bare til Tjekkiet med dem, gør jeg!!

Ikke med den kontrakt som Elin og jeg sætter sammen! Eller med den GPS, som Mogens bygger ind i dem i morgen!

:slight_smile:

Ihhh altså hvor er det bare uretfærdigt … altså!

Sådan er katteverdenen - domineret af uretfærdige kvinder!
Og unikt GPS udstyr!

:slight_smile: