Og frem kom jeg :-)

Morgen -høhø så blev det vist min tur til at dukke op [smilie=hate-tunz.gif] det tog mig lidt lang tid at finde her ind meeen herr er jeg S
om mig selv tjaaaaa kort fortalt gg
jeg hedder Ditte er gift med Lisbeth og har 3 børn på 13 11 og 7 år vi har pt 20 katte ( da jeg samler på dem gggg ) vi har 3 hunde en blanding , en papillion og en mobs og desværre venter vi hvalpe ( som om vi ikke har dyr nok) ggg men oki vi bor på 300kvm på en gård i vestjylland det var vist det -pote
MVH Ditte

Hej Dite

Velkommen til… beder sendt en aldrig…
Jeg håber at du vil befinde dig godt her inde

hello

og et stort velkommen til dig, håber du får det godt her blandt og kattegale

Velkommen Ditte -velkommen

glæder mig til at have en masse gode debatter med dig ;-)))

Jeg skal lige høre - er det små Mops hvalpe I venter??? -høhø -høhø

-velkommen

Også et stort velkommen fra mig og mine små misser -velkommen -fe [cat01.gif] -mis

Hej Ditte

Velkommen til herinde

-velkommen Ditte, dejligt at se dig herinde og håber du kommer til, at kunne lide at være her.

Hvis du synes du skal af med nogle af dine skønne misser, sender du dem bare denne her vej [bighappy] -hop

Hej Ditte og Lisbeth. -velkommen

Det var du dælen dytme længe om, men pyt nu er du/I her. -sorry

Hvalpe:::: -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Stort velkommen -LOL -LOL -LOL

Dejligt at dig herinde også -engel

Velkommen til Kattegale -hop

Velkommen til Kattegale

Velkommen til [bigloony]

Velkommen herind. Håber du bliver glad for at være her [smilie=hate-smile.gif]

Hej Anette nix desværre ikke det er blandinger -uha imellem Mobs og papillion -øøøvvvs var ikke planlagt men sådan er det jo suk og ihhhhh hvor bliver de grimme med grim på -hæhæ

Hey there

dejligt du kunne være med os [smilie=hate-tunz.gif]

håber du får det alletiders herinde - vi er glade for at du har joinet vores lille fest -hop

Knus og mange -pote dask

Miss T

velkommen til -weee

Hej Ditte
Jamen så dukkede du op i mine ulæste, så du får da lige en meget forsinket hilsen [bigloony] -velkommen

Hej Ditte og velkommen til, hvor er det længe siden jeg har hørt noget fra dig, så dejligt at du også fandt vejen ind -thumbs