Og så siger man farver ikke betyder noget ;-)

Ind i mellem så gør de bare FORSKELLEN!!

:uha:…:høhø:

:uha:

Oh my word! :uha:

Jeg er ikke helt vågen, jeg skulle lige kigge en gang eller 2 ekstra, før den fes ind… Men meget uheldigt - ikke bare farvevalget altså :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol::lol::lol::lol::lol:

og så siger man klæder skaber folk… hun har klart brug for hjælp til sit tøjvalg

Jeg er så bare glad for, at vedkommende ikke står med fronten til … med den balle-cleavage, der er vist dér, er der givetvis også en seriøs kameltå yuk

:yikes::yikes::yikes::yikes::s:S

Jo, også mislykket farvevalg, ingen tvivl om det.

Men endnu mere mislykket beklædning…hun har jo glemt nederdelen :rock::rock:

:lol::lol::lol:

Puuuha…:tihi:

Du godeste :uha::yikes:

Måtte lige kigge en extra gang :klapper::klapper::klapper:

Ja…og det var først i extra kig jeg opdagede hun rent faktisk er neger :uha::uha:

:høhø::høhø:

:pose::pose:

Nå… så er jeg ikke den eneste… jeg troede ærlig talt at hun stod i bar R**… lige til nu… nu kan jeg da godt se, at hun har sorte fødder :høhø:

Nå… så er jeg ikke den eneste… jeg troede ærlig talt at hun stod i bar R**… lige til nu… nu kan jeg da godt se, at hun har sorte fødder :høhø:[/QUOTE]

• og arme og hoved …

Visse vasse, jeg tror hun lider af samme sygdom som Michael Jackson gjorde, og at den så bare KUN har ramt benene fra anklerne og op!

[QUOTE=Camischa;615801]- og arme og hoved …

Visse vasse, jeg tror hun lider af samme sygdom som Michael Jackson gjorde, og at den så bare KUN har ramt benene fra anklerne og op![/QUOTE]

:høhø::høhø:

Ja, minsandten om du ikke har ret…

Mine øjne kunne bare slet ikke løsrive sig fra den dejlige, kødfulde bagdel… :klapper::klapper:

Jeg tabte både rugbrødsmad og kæbe ned i bordet…og udbrød OMG da jeg så billedet første gang, og præcis som andre ser jeg først ved andet kig at det er tale om en sort kvinde med hvide gamacher på :høhø: