Ind i mellem så gør de bare FORSKELLEN!!
…:høhø:
Oh my word!
Jeg er ikke helt vågen, jeg skulle lige kigge en gang eller 2 ekstra, før den fes ind… Men meget uheldigt - ikke bare farvevalget altså
og så siger man klæder skaber folk… hun har klart brug for hjælp til sit tøjvalg
Jeg er så bare glad for, at vedkommende ikke står med fronten til … med den balle-cleavage, der er vist dér, er der givetvis også en seriøs kameltå yuk
S
Jo, også mislykket farvevalg, ingen tvivl om det.
Men endnu mere mislykket beklædning…hun har jo glemt nederdelen
Puuuha…
Du godeste
Måtte lige kigge en extra gang :klapper::klapper::klapper:
Ja…og det var først i extra kig jeg opdagede hun rent faktisk er neger
:høhø::høhø:
Nå… så er jeg ikke den eneste… jeg troede ærlig talt at hun stod i bar R**… lige til nu… nu kan jeg da godt se, at hun har sorte fødder :høhø:
Nå… så er jeg ikke den eneste… jeg troede ærlig talt at hun stod i bar R**… lige til nu… nu kan jeg da godt se, at hun har sorte fødder :høhø:[/QUOTE]
- og arme og hoved …
Visse vasse, jeg tror hun lider af samme sygdom som Michael Jackson gjorde, og at den så bare KUN har ramt benene fra anklerne og op!
[QUOTE=Camischa;615801]- og arme og hoved …
Visse vasse, jeg tror hun lider af samme sygdom som Michael Jackson gjorde, og at den så bare KUN har ramt benene fra anklerne og op![/QUOTE]
:høhø::høhø:
Ja, minsandten om du ikke har ret…
Mine øjne kunne bare slet ikke løsrive sig fra den dejlige, kødfulde bagdel… :klapper::klapper:
Jeg tabte både rugbrødsmad og kæbe ned i bordet…og udbrød OMG da jeg så billedet første gang, og præcis som andre ser jeg først ved andet kig at det er tale om en sort kvinde med hvide gamacher på :høhø: