Og SÅ til en ordentlig hankat

Til lidt afveksling for alle de bitte misser. :stuck_out_tongue:

Quini ER en meget intelligent kat, som man IKKE kan se på billedet, men det ER han altså -hahaha -forelsket -forelsket
Historien med det kloge udtryk er: Han ligger og halvsover i badekarret, men åbner øjnene af og til for at holde øje med Dea der står i håndvasken og drikker vand. Og munden sover stadig. -hahaha

Og så lige et par lidt kønnere, nu jeg fik dårlig samvittighed -høhø

Slurp slurp savle savle! Lækker lækker læææækker misser!! -forelsket -forelsket

Nååh den bette “mus”…mys ham mange gange fra mig [bigkiss]
Brita -love

Smukke misser -love … men ok, han ser ‘‘lidt’’ bøvet ud på det første billede -høhø

Ingen katte ser mere bøvet ud end Nynne :smiley:

Denise: Han er da lækker :wink: Bøvet eller ej :slight_smile:

Tænk sig, at det bette skravl, som vi overhovedet ikke vidste ville overleve, er blevet så stor og lækker -forelsket

Og alle har da ret til en lidt bøvet udtryk… specielt, når man jo halvsover :stuck_out_tongue:

Wow for en lækker hankat, smuk! -forelsket

Bøvet eller ej vil du have min adresse -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

[/quote]

:stuck_out_tongue: jeg melder mig skam også gerne som aftager hvis han en dag pludselig er meget billigt til salg GG han er da LÆKKER LÆKKER; LÆKKER LÆKKER LÆKKER… for han’r for LÆKKER LÆKKER LÆKKER…

[/quote]

Osse min -forelsket så kan han komme og se bøvet ud sammen med de andre :smiley:

Lækker lækker pantermis -love

Hvor ser han altså bare rigtig dejlig ud Denise -forelsket

Bøvet?? Muligvis… men hold da fast hvor er jeg vild med ham!!! -forelsket

KÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆFT han er LÆKKER Denise -forelsket -forelsket

Sider her -savle -savle -savle

og hvis han nogensinde bliver træt af at være der over på øen er han MEGET velkommen her -love -love

Takker for kommentarer til min dejlige Quini -forelsket -forelsket

Han er skrup lækker -love

Wauuu hvor er han lækker… ihh altså han ser da ikke bøvet ud… han ser skøn ud… -love -love