Øgle-spam

Det er da alt for lang tid siden i har set øglebilleder

Det rødøjede øgle bæst

Legebæst

Lidt træt

Honey er min bedste ven

Åh hvor er det bare dejligt…

Laid back øgle

Kæft hvor er jeg bare lækker, selvom min øjenfarve gør min mor gal i skralden :slight_smile:

Træt af at lave ballade og dejligt stille så længe det varer :wink:

:wehuu:

Alt for længe siden, ja, heldigvis lige så køn som sidst :hjerte:

Hun er altså en ret charmerende øgle! :wehuu:

Hvor er hun blevet stor :slight_smile:

Så fin en øgle :smiley: Næste gang solen skinner så må du finde kameraet frem, så du kan tage vise hende til os uden røde djævleøjne :tihi:

Hun er så smuk. :inlove:

Og hvad er det lige med den øjenfarve - bliver den slet ikke bedre, som hun bliver ældre? Det er lidt svært at se på billederne. :slight_smile:

Jeg ææææææælsker i den grad stadig hendes farver… jaja jeg er nok lidt subjektiv :wink:

åhja… især når hun vil lege og jeg ikke har opdaget det… meget insisterende. Først daskes der til mit ben, og hvis ikke det virker så får jeg en mere enten på skulderen eller i ansigtet.

ja, relativt ift de andre. Vægten siger 2,6 kg nu.

[QUOTE=Diana F;1226323]Hun er så smuk. :inlove:

Og hvad er det lige med den øjenfarve - bliver den slet ikke bedre, som hun bliver ældre? Det er lidt svært at se på billederne. :)[/QUOTE]

Både jeg og mentor tvivler stærkt på at de ændrer sig i den rigtige retning - de er knaldorange. Der er en af hendes brødre som har samme farve som hendes, mens resten af kuldsøskendes øjne er OK - de er 7 i kuldet i det hele.

Og det er så forbandet øv med de øjne fordi de var så fint grønne da jeg hentede hende :frowning:

Sikken en grim øgle…eller noget :hjerte:

Det er da ret atypisk, at udviklingen går DEN vej, er det ikke? Så vidt jeg har forstået, så plejer de ofte at være en ‘ringe’ farve i killingealderen, og så netop blive mere grønne hen af vejen…?

Nå, men du må jo bare finde hende en kæreste, som har øjne så grønne som smaragder, så det kan opveje lidt. :wink:

[QUOTE=Diana F;1226489]Det er da ret atypisk, at udviklingen går DEN vej, er det ikke? Så vidt jeg har forstået, så plejer de ofte at være en ‘ringe’ farve i killingealderen, og så netop blive mere grønne hen af vejen…?

Nå, men du må jo bare finde hende en kæreste, som har øjne så grønne som smaragder, så det kan opveje lidt. ;)[/QUOTE]

Har snakket meget med mentor (som har opdrættet OSH/OLH i mange år) om det med udviklingen. Ifølge hende så kan det sagtens gå både den ene eller anden vej, selvom de har grønne øjne i killingealderen.

Men ja, planen er helt sikkert at den kommende mand skal have en rigtig god øjenfarve… om det så bliver en BAL/OLH/SYS… og han er faktisk fundet :slight_smile: Så nu må vi se hvornår hendes hormonchip holder op med at virke :smiley:

… og nej I får ikke at vide hvem det er … det er en hemmelighed indtil videre

[QUOTE=Vipstøsen;1226725]Har snakket meget med mentor (som har opdrættet OSH/OLH i mange år) om det med udviklingen. Ifølge hende så kan det sagtens gå både den ene eller anden vej, selvom de har grønne øjne i killingealderen.

Men ja, planen er helt sikkert at den kommende mand skal have en rigtig god øjenfarve… om det så bliver en BAL/OLH/SYS… og han er faktisk fundet :slight_smile: Så nu må vi se hvornår hendes hormonchip holder op med at virke :smiley:

… og nej I får ikke at vide hvem det er … det er en hemmelighed indtil videre[/QUOTE]

Ja, din mentor har vel også snakket om at en god flot dyb blå på en bal/sia kan gøre det? Det er i hvert fald hvad jeg har hørt fra andre, er det rigtigt? :slight_smile:

Ja, lige præcis, den skal bare være flot blå hvis det bliver en bal/sia/sys og grøn hvis osh/olh

Diana F, denne er til dig hvis du kigger med - meget orange øjne

Gad vide om man kan få farvede kontaktlinser til katte ?
:tihi:

[QUOTE=Vipstøsen;1228419]Diana F, denne er til dig hvis du kigger med - meget orange øjne
[/QUOTE]

Det gør jeg da. :wink:

Ja ok, hvis den farve, jeg ser på skærmen passer…så er der godt nok ikke møj grønt i de øjn. :S Men hun er nu smuk alligevel. :smiley: