ØH...lave HØMHØM i stuen, foran mig mens jeg kigger?!

[QUOTE=Miau;769885]Hvad blev enden på historien? Er det sket siden?
Jeg vil give dig ret i, at når katten ligefrem indtager skidestilling (mon ordet optages i “Dansk Sprognævn”), så er vi ude over uhelds-teorien.
Omvendt kan det jo være, at katten var på vej på bakken, da du så kommer hjem, og så vælger katten at omdisponere sine gøremål, fordi den er så glad for dig, så en hilsen bliver vigtigst.
Da du så til kattens skuffelse er optaget, laver den måske lige denne fhv. harmløse protest-aktion.
Tættere kommer du nok ikke på en holdbar teori, så lad os høre en statusmelding. :-)[/QUOTE]

hehe Status er, at han ikke er gjort det siden - endnu. Pyha!:kryds:
Jeg kan godt lide din teori om “at katten var på vej på bakken, da du så kommer hjem, og så vælger katten at omdisponere sine gøremål, fordi den er så glad for dig, så en hilsen bliver vigtigst.”:tihi:
Det er sødt! Jeg vælger at tro at han i hvert fald gjorde det med vilje, da han netop sad squat i skidestilling og en pølle kom ud. (selvom bakken var ren).

Jeg tror måske det var opmærksomhed/protest - et eller andet der gjorde han hellere ville lave pølle midt mens jeg så på.:tihi:

Hvis han gør det igen, ja, så skal jeg ihvert fald skrive om det.:tihi:

Jeg havde noget ret svedigt træningstøj liggende på gulvet i bryggerset foran vaskemaskinen. Min hunkat rulle sig ført i det, så slikkede hun på det og tilsidst satte hun sig og tissede på det - mens jeg stod og kiggede på hende. Måske det havde noget med lugten på tøjet at gøre og hun ville afmærke territoriet - who knows? Det er dog aldrig sket siden, hvilket jeg er godt tilfreds med.

Svedlugt er meget attraktivt - det synes vores katte i hvert fald også. Brugte sokkr og gamle sko - uhm… :smiley:

Og velkommen til Kattegale, Bølles mor. Jeg har smugkigget i dit album - det er et par skønne katte både Bølle og Sputnik. :slight_smile:

Den stilling du snakker om, det var ikke bare fordi han lige skulle tørre det af? :slight_smile: Hvis mine har noget siddende så forsøger de nogle gange at få det af, ved at tørre nummeren hen over gulvet (ADR)

Puha, det har jeg også prøvet før - eller rettere - mislingerne har prøvet det før (ikke mig personligt). ADR!:tihi:

Nå, men Aslan har ikke lavet hømhøm siden midt på stuegulvet

[QUOTE=Battlestar;737378]det er normalt ikke noget de gør med mindre der er tale om en protest af en art… sådan noget - “nu skal du bare se hvad jeg så kan gøre ved dig” - agtig…

jeg havde Cleo i bad engang… DAMN hun var rasende på mig… så da hun var blevet tørret og fin - så gik hun direkte ud i køkkenet… spiste lidt… VENTEDE på at jeg kom derud… fik min opmærksomhed og satte sig direkte ned og sked på gulvet!

aldrig før - aldrig siden…

men det var sådan en “jeg hader dig lige nu mor” - adfærd[/QUOTE]

Kender aaaalt for godt til dette. Min mor havde en Colourpoint kastrat, som gjorde nøjagtig det samme, meeen det var bare ikke én gang men HVER gang :klapper: Når Nuser var blevet vasket og fin, gik knægten direkte ud og sked på hendes måtte.
Så kotymen blev, i stedet for det var den ikkevaskbare måtte det gik ud over smed hun en vaskbar måtte/tæppe oven på. Det slog aldrig fejl med ham, han brokkede sig højlydt med jammer hver gang han var blevet fin :klapper:

[QUOTE=FinnFrode;795584]Svedlugt er meget attraktivt - det synes vores katte i hvert fald også. Brugte sokkr og gamle sko - uhm… :smiley:

Og velkommen til Kattegale, Bølles mor. Jeg har smugkigget i dit album - det er et par skønne katte både Bølle og Sputnik. :)[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile: