Øhhhhh

Jeg tror vi har samlet den forkert…

[quote=alleos7;425986]Jeg tror vi har samlet den forkert…

[/quote]

Det ligner da heller ikke noget…Dorte.
Det stakkels smukke dyr…-LOL

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Men sikke da en yndighed alligevel :wehuu:

[quote=alleos7;425986]Jeg tror vi har samlet den forkert…

[/quote]
Skidt-pyt, missen er lige uimodståelig af den grund.

Hi hi, ja, men pyt med det, for det er en dejlighed aligevel :iloveyou:

I har nok vendt brugsforvirringen forkert. :stuck_out_tongue:

Men resultatet er da ellers blevet godt nok.

:yatta::yatta::yatta:

Så det er derfor at Bambina ikke er kommet hjem endnu … aflever :venter:

Er den fra Ikea ? Deres brugsanvisninger er så tåbelige.

Men den er nu ret yndig aligeveller :wehuu:

Vil sige at brugsforvirringerne fra IKEA er forfærdelige.

Men I har da været rimelig heldig. Sidst gang vi købte i jysk, manglede en del… Og da vi købte i BILKA var der en del for meget…

Jeres yndighed ser ud til at have alle delene :inlove:

[quote=Abaddon;426020]Vil sige at brugsforvirringerne fra IKEA er forfærdelige.
[/quote]
Er det her jeg skal sige at jeg elsker Ikeas brugsanvisninger - de fungerer bare… for mig… :rock: :yah:

Mon ikke samlesæt-missen kan rettes op igen… han(?) ligner en der hygger sig :slight_smile: :hjerte:

[quote=Ann R;426055]Er det her jeg skal sige at jeg elsker Ikeas brugsanvisninger - de fungerer bare… for mig… :rock: :yah:

Mon ikke samlesæt-missen kan rettes op igen… han(?) ligner en der hygger sig :slight_smile: :hjerte:[/quote]

Jamen jeg har en såkaldt “mand” herhjemme. Og når der kommer en brugsforvirring indenfor døren - så nupper han den. selvom jeg skal hjælpe med at samle, så synes han at det er ham der skal sørge for at gøre det modsatte af det der står på brugsforvirringen… Det er da det der er meningen ikke :?:stuck_out_tongue:

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Nåh, sådan en har jeg også. :høhø:
Men efterhånden har jeg fået banket ind i hovedet på ham, at han duer bare ikke til brugsforvirringer, han får det mest underlige ud af dem - men at jeg derimod, får det møbel frem, der stod i butikken. :rock: :wink: Og så kan jeg faktisk godt li’ at samle møbler… (underligt, jeg ved det… :uha:)

[quote=Ann R;426190]Nåh, sådan en har jeg også. :høhø:
Men efterhånden har jeg fået banket ind i hovedet på ham, at han duer bare ikke til brugsforvirringer, han får det mest underlige ud af dem - men at jeg derimod, får det møbel frem, der stod i butikken. :rock: :wink: Og så kan jeg faktisk godt li’ at samle møbler… (underligt, jeg ved det… :uha:)[/quote]

Neej, ikke underligt… Jeg ELSKER at samle møbler :wehu: Jeg beder kæresten om at passe sig selv, mens jeg samler møblerne :yah:

GUD en lækker mavse!

GUD hvor er den yndig !!!

Hvor er det en dejlig missekat!