ØJ hvor er jeg da træt af at blive belært

[quote=“Vibeke”]

I mit næste “kuld” kan der komme den rigtige farve, det var en pige du skulle have ikke? [bigloony] Pepina le Pew, orv ja og næste “kuld” er faktisk P-kuldet -muhaha[/quote]

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Du husker faktisk bedre end jeg havde forventet

“du misforstår mig” -muhaha det er dog det mest uforskammede at påstå, at jeg er så dum jeg ikke forstår hvad du skriver/siger, måske har du formuleret dig dårligt -shhhh

“jeg bliver altid misforstået” -muhaha den er næsten værre…

godt så galle aflæsset -høhø

jeg har da en mere -engel

“det er da synd at neutralisere en kat” -uh

Jeg har persere og har rejst meget…selvfølgelig kigger folk ind i kassen og siger…hvad er det…en kat svare jeg…virkelig, siger de og kigger igen…

Bare fordi de ligner en lille smuk grimling behøver de jo ikke at tage pis på mig…

Hov hov din flab -gimiggimig

[quote=“Vibeke”]

Hov hov din flab -gimiggimig[/quote]

Hun kalder mig flab -ked -ked -græd
Jeg er da ikke nogen flab. Jeg er da en -engel

Jeg er træt af at blive belært om sigende overskrifter…hvorfor ikke bare rette dem…

Vi skal jo fremstå som et brugervenlig forum…hvilket vi også er… :smiley:

Hør burde du ikke ligge og sove nu lille ven -engel -høhø

[quote=“Vibeke”]

Hør burde du ikke ligge og sove nu lille ven -engel -høhø[/quote]

NOPE… jeg har jo FERIEEEEEEEEEE og så skal jeg dælme ikke tidligt i seng

Er træt af den med røde katte kun kan være hankatte.
Er træt af jamen din kat er døv hvis den ikke har en farvet plet et sted for alle helt hvide er døve.
Er træt af at høre hvordan kan du finde på at give så mange penge, det er jo bare en kat [smilie=hate-boid.gif]
Den mærkligste jeg har hørt er at man skal passe på med maine coon hvis de kradser eller også var det bed?? så blev man alvorligt syg… ved ikke lige hvad det var der skulle være specielt, siden det skulle være så farligt lige ved den race -mai

Der er sikkert mange flere jeg ikke lige kan komme i tanker om nu.

FNIS Måtte spontant grine højlydt over din skønne kommentar…

hmm, hvad er jeg træt af.
jeg er træt af dagligt at læse at en alm huskat/blandingskat ikke er noget specielt og det kun er racekatte der er rigtige katte.
jeg er træt af at mange ikke erfarne katteejere tror de er altvidende og de lytter ikke til erfarne katte-ejeres råd og vejledning
jeg er træt af at der er så mange der mener det er ondt at holde sin kat inde el i en indhegning

Jeg er træt af at høre at det er synd for mine katte at de ikke må komme ud - det er rent faktisk dyrplageri -what
Det er også dyrplageri at de KUN får tilbudt tørfoder! (Come on!)
Jeg har også hørt den med at det er synd at neutralisere en kat.
Og en af de værre: Hunkatten har godt af at få et kuld killinger INDEN den steriliseres :? Og når den så har fået et kuld killinger, så beholder vi da lige én, så hunkatten ikke bliver ked af det og så bliver resten af kuldet aflivet! -ked Jeg kan blive så rasende! ! !

Der er reelt kun een ting der virkelig kan få mit urin (vælger at moderere mit sprogbrug G) i kog:

Det er andre menneskers fordømmende kommentarer til at man har valgt at have 3 (ja jeg har faktisk kun 3) katte.
Den manglende forståelse for vores interesse og forkærlighed for de firbenede pelstotter.

Jeg kunne aldrig drømme om at fordømme andre om de så havde 20 katte eller hunde - så længe dyrene trives, er sunde og raske.

Æv altså… folk har så travlt med at fordømme andre - bare for at have få minutters følelse af at man selv er mere værd - synes det siger enormt meget om et menneske.

Den er jeg heldigvis aldrig stødt på, alle katte er da specielle på hver deres måde. Jeg oplever til gengæld tit det omvendte, vores sarte racekræ er ikke rigtige katte. Jeg oplever desværre også tit huskatteejere der har mindreværdskomplekser på deres kattes vegne og omtaler dem som kun huskatte eller bare en almindelig kat :frowning: Den bedste kat jeg nogensinde har haft var huskat og bestemt ikke almindelig ( almindelig er et fy ord når det drejer sig om katte!), men verdens bedste -love At JEG så ikke kan lide blandingskatte og måske ser ned på nogen af dem der laver dem har ikke noget med selve kattene at gøre, de er jo stadig katte ligesom både huskatte og racekatte.

P.S. Jeg undskylder min manglende brug af smileyer, men jeg kan ikke få smiley-listen frem, jeg ved det er et problem på min computer (men fikse det kan jeg ikke)

jeg er DØDtræt af at få følgende at vide.

Maine coon kan ikke være indekat - jeg er dyreplager fordi jeg har dem i en lejlighed - maine coon er KUN en udekat…

At man skal bruge kamillete til øjenbetændelse… - helt sikkert hvis man gerne vil skade kattens øjne, ridse dens hornhinde og gøre dens øjenvæske basisk…

at jeg ender som den skøre kattedame i Simpsons - bare fordi jeg ønsker at være opdrætter… jo det var sjovt de 3 første gange - ikke gang 300

At mine katte vantrives fordi jeg ikke giver dem whiskas - det er alle katte jo så glade for så det må da være det HELT rigtige

At det er synd for mine katte at vi arbejder så meget - jeg er hjemme i gennemsnit 18 timer i døgnet fordi jeg har den luksus at kunne arbejde hjemme som selvstændig - hvor meget er i andre hjemme i gennemsnit??

at katte er dyr der ødelægger alle møblerne og at ingen kan lære katte noget… - 7-9-13 har vores katte aldrig ødelagt så meget som en skammel, og det eneste sted i huset man kan se vi har kat er det eneste strategiske sted vi ikke kunne placere et kradsetræ fordi væggen vsar lavet af armeret beton… de må gerne kradse i betonen for min skyld…

og jeg kunne blive ved… men heeeeeeeeeeeeeelt ærligt… er sikker på i alle sammen er helt med allerede…

Knus Miss T

Enig -thumbs

den er jeg aldrig stødt på -øøøvvvs

Jeg er træt af at blive spurgt om min “røde” (hun er creme) skovpige er en han kat - det er jo kun han katte der kan være røde. -grrr
Jeg er træt af hver gang jeg stolt viser billeder frem af min kommende hvid skovdreng bliver jeg spurgt “om det ikke er en albino”. -argh
Jeg er træt af folk der mener at en kat har nok i sig selv. Og at det er totalt åndsvagt at jeg har 3 i samme hus. -uh
Jeg er træt af folk syntes det er syndt at mine katte er inde katte med mulighed får at komme i løbegård - det ligger jo i kattens natur at skulle strejfe omkring. -mås

Men sjovt nok er der en del der bliver glædeligt overrasket når de kommer her hjem og ser hvordan mine katte lever. Hvordan de nyder hinandens og mit selskab. Hvordan de elsker at løbe rundt og lege og råhygge o.s.v. o.s.v. Som en engang sagde “de er jo ligesom små hunde” " de er jo en del af af dig og din hverdag".

DET ALLERVÆRSTE: Når folk fortæller katte er deres egne, og at vi der ejer en kat eller flere ikke betyder noget for kattene. Kattene kommer kun for at få mad. Kattene er ligeglade med os.
Bliver så gal…

Underligt de bliver fornærmede, når man er længe væk… Og står og venter på trappen, når de hører bilen komme ind i indkørslen.

Enig -thumbs