Øv altså nu har min lille datter Sheila IGEN fået øjenbetændelse:(
Vi har aldrig haft problemer med det før, men så fik Cassey det i Børnehaven og smittede os alle sammen her hjemme, og siden har Sheila haft det to gange nu 3 og min mor 2 gange og jeg er vist ved at få det for anden gang.
Jeg syntes virkelig vi passer på men at vaske finger og bruge alcogel når vi har haft dryppet øjne eller tørret dem men vat.
Bruge forskellige håndlæder og skifter pudebetræk hverdag.
Hvad dælen skal vi ellers gøre. Lægen har fortalt mig at der nærmest er epeidemi med øjenbetændelser i de forskellige instititioner, men for en i H da også.
HUn er bare så generet af det. Det er bare ¨så synd for hende min lille pige.
Altså hvor er det træls.
Jeg kender det godt fa dengang min unger var små, de havde det også tit.
Der er ikke andet for end blive ved med det i gør, på et eller andet tidspunkt stopper det.
Rigtig god bedring til jer alle :knuser:
[quote=PiaH;135774]Altså hvor er det træls.
Jeg kender det godt fa dengang min unger var små, de havde det også tit.
Der er ikke andet for end blive ved med det i gør, på et eller andet tidspunkt stopper det.
Rigtig god bedring til jer alle :knuser:[/quote]
Tusinde tak Pia:wehuu:
ja det er bare SÅ øv og surt. Jeg skal også blive hjemme fra skole hvergang det er bare ikke fedt:(
ja det er bare SÅ øv og surt. Jeg skal også blive hjemme fra skole hvergang det er bare ikke fedt:([/quote]
Nej det er bare ikke fedt.
Jeg skulle også blive hjemme fra arbejde, eller faderen skulle, for de må jo ikke komme i institioner når de har det stads, og de skal jo passes.
Og når du så også har det så er du jo smittebære, så klart nok man skal blive hjemme, men det er træls er det.
[quote=PiaH;135776]Nej det er bare ikke fedt.
Jeg skulle også blive hjemme fra arbejde, eller faderen skulle, for de må jo ikke komme i institioner når de har det stads, og de skal jo passes.
Og når du så også har det så er du jo smittebære, så klart nok man skal blive hjemme, men det er træls er det.[/quote]
Nemlig. Jeg bliver så nødt til at tage hende med på apoteket og hente dråberne. Men jeg mener at når hun har været i behandling i 24 timer så smitter det ikke mere.
I Københavns insitutioner, må man altså sende sine børn, når de er under behandling.
Jeg havde jo altid øjensalve som jeg havde fået af dyrlægen, så jeg kunne starte behandling op med det samme
Mine unger har nemlig også haft det gentagne gange, da de gik i børnehave - men er det ikke meget logisk med så mange børn på så lidt plads?
Jeg har også selv haft det et par gange, men har kun været hjemme dengang jeg brugte kontaktlinser.
[quote=Vivi_Fletcher;135780]I Københavns insitutioner, må man altså sende sine børn, når de er under behandling.
Jeg havde jo altid øjensalve som jeg havde fået af dyrlægen, så jeg kunne starte behandling op med det samme
Mine unger har nemlig også haft det gentagne gange, da de gik i børnehave - men er det ikke meget logisk med så mange børn på så lidt plads?
Jeg har også selv haft det et par gange, men har kun været hjemme dengang jeg brugte kontaktlinser.[/quote]
logisk er det helt sikkert med så mange børn samlet på et sted der kløer sig i øjnene og efterfølgende rør ved legetøj. Jeg syntes bare at der er ved at være træls at det kommer igen og igen:(
Århh din stakkel Sine -kramer
Det eneste råd jeg kan give udover det i gør, er at vaske hænder hyppigt også mellem drypningerne, pas på spidsen af flasken med øjendråber ikke rammer øjet, og når i tørrer med vat - gør det indenfra øjenkrogen og ud og kun én gang par vattot. Og så pil for guds skyld ikke
[quote=Celina;135795]Århh din stakkel Sine -kramer
Det eneste råd jeg kan give udover det i gør, er at vaske hænder hyppigt også mellem drypningerne, pas på spidsen af flasken med øjendråber ikke rammer øjet, og når i tørrer med vat - gør det indenfra øjenkrogen og ud og kun én gang par vattot. Og så pil for guds skyld ikke
Sikke noget møg …Og ja det smitter som bare pokker . Det er desværre ikke alle daginstitutioner , der er lige meget obs på håndvaskningen og vigtigheden i at alle børn ofte vasker hænder.
Rigtigt god bedring , håber I snart slipper af med det -kramer
Og jeg kan levende sætte mig ind i din frustration, for jeg kæmper stadigvæk med min øjenbetændelse … den gør heldigvis ikke ‘‘ondt’’ længere, men mine øjne klør som bare pokkers og der er stadigvæk lidt ‘‘grusfølelse’’ i det ene øje :S
God bedring til Sheila og jeg håber I får bugt med den lede betændelse
Og jeg kan levende sætte mig ind i din frustration, for jeg kæmper stadigvæk med min øjenbetændelse … den gør heldigvis ikke ‘‘ondt’’ længere, men mine øjne klør som bare pokkers og der er stadigvæk lidt ‘‘grusfølelse’’ i det ene øje :S
God bedring til Sheila og jeg håber I får bugt med den lede betændelse [/quote]
Åh det rigtig du har jo ige været igennem en voldsom øjenbetændelse også:(
Godt at høre det er bedre men træls at det ikke er helt godt i nu.