Øjenbetændelse

Ronaxan har som regel også god effekt, hvis der er tale om herpes eller calici og de følger den virus kan have :slight_smile:

Mjah … jeg har jo prøvet det - og det kostede ingenting. For dyrlægen kunne ikke rigtig gøre noget ved det.
Derimod er det rigtig synd for katten, hvis det sker.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;617960]Ronaxan har som regel også god effekt, hvis der er tale om herpes eller calici og de følger den virus kan have :slight_smile:

Mjah … jeg har jo prøvet det - og det kostede ingenting. For dyrlægen kunne ikke rigtig gøre noget ved det.
Derimod er det rigtig synd for katten, hvis det sker.[/QUOTE]

Mjah - selvsamme dyrlæge - en anden kat = en kikkertundersøgelse - og der kunne gøres noget - og det hjalp … Det skal dog nævnes at behandlingen var ordineret af en anden klinik, der glemte at sige der skulle skylles efter …

Hmm det sagde hun ikke noget om, selvom at hun fortalte at jeg kunne lægge pillen langt ind på tungen, og så få ham til at synke. Men jeg synes det er meget nemmere bare at lægge den i hans vådmad. Det spiste han i hvert fald fint igår. Jeg plejer også at blande han vådmad med lidt vand, og han får først halvdelen af portionen med pillen i, og den sidste halvdel bagefter, så jeg er sikker på at han spiser pillen. Men skyller det ikke ordentligt efter?

Den metode er fin - du skal overvåge portionen med pillen i spises.

Kommer måske an på, hvor ætsningen sidder :slight_smile:

Ku’ være. Den kunne ikke ses uden kikkert … Men ingen kan jo vide hvor der sker - og ganske simpelt at forebygge

Det kan du tro jeg gør, jeg kigger endda om han evt. skulle have spyttet noget af den ud på gulvet :ok: Men han elsker vådmad, så tror det går så hurtigt, at han ikke opdager pille stykkerne :høhø: