Oksestruber

Må kattene få tørrede oksestruber ?? det er vel en god “tandbørste”. :slight_smile:

Hvis nogen mener, de ikke må, så lad endelig være med at fortælle Galliano det - det er hans absolutte yndlingsguf fra BARF-butikkerne :thumbup:

Fint tak - chefen har lige købt til sine hunde, så får lige nogle med hjem og ser hvad misserne siger til dem :smiley:

Jeg plejer at klippe dem over først på den korte led (2-3 cm) og derefter på den lange led i hvert fald én gang. Han havde et uheld med et “helt” stykke, der satte sig fast i ganen og selvom jeg var der til at løsne det, er det ikke sjovt for nogen af os (de går totalt i panik, når det sker).

Jeg ville have troet det var bedre kun at klippe på den lange led, sådan at den blev lang og small og de så skulle bruge tænderne til at gnave med ?? :?

De skal stadig bruge tænderne godt - stykkerne bliver ikke så små, at de kan sluges :slight_smile:

Men prøv dig frem og se, hvad der virker for dine katte og sørg for at være i nærheden, når de spiser det de første par gange.