De er nu også et par flotte fyrer begge to ![]()
Ja, hvad skal vi sige
![]()
![]()
Alle 5 blev nomineret.
Vanda og Kaiya fik hver en stemme på scenen
Betterøv vandt BIS
med alle 3 dommer stemmer
Mulder vandt BIS, BIC og BOB2 igen i dag ![]()
Nu går turen hjemad
I kan vist godt være tilfreds med de resultater ![]()
Stort tillykke til jer og de smukke katte ![]()
Stort tillykke med det hele, det er da bare så fantastisk resultater i har fået, men velfortjente
![]()
Når maden ikke er det rigtige, og ved ikke hvad vi vil have
Det regner, jeg har krudt i måsen, men det er det fejle legetøj der bliver givet
Jeg vil lege på komfuret men det må jeg ikke
Så grmmer jeg mig bare under vinduet på varme dimsen
Tusind tak allesammen ![]()
Vi er mega stolte af vores pelsbørn
og de har gjort det fantastisk ![]()
Eneste minus er: at ved sidste udstilling, fik Knud et skub mens han stod med Kaiya, da hun var blevet BIS, at hun blev så bangd at hun stak af med det resultat at hun ikke viste sig selv frem denne weekend. Hun var simpelthen skrækkenslagen og mistede den sidste BIS til Junior Winner titlen
til stor ærgelse for både os og de to dommer hun var hos.
Stakkels Kaiya - er hun blevet sig selv igen ? ![]()
Stakkels missepigen ![]()
![]()
![]()
Hun er heldigvis helt sig selv, når vi er i camperen, på udstillingen var hun knap så skræmt søndag som lørdag. (Lørdag gik hun i total panik, lige så snart hun kom ud af buret, men på ingen måde aggressiv, søndag kunne vi tage hende ud og løfte hende, selvomhun helst villegemme sig)
Vi tror på hun nok skal lære ar blive tryg igen, vi har calm, som hun hun fik en del af begge dage.
Don’t jinx…
![]()
Og endda en meget smuk kat ![]()
Enig. ![]()
Pete introducerede en ny variant af “bær tur med din kat” i dag.
Tænker at når jeg får lært at balancere mig rigtigt, føles turen fra den fjerneste ende af folden nok knap så lang - i det mindste har jeg da begge hænder frie… ![]()
Hvorfor gå, når man kan få andre til at bære sig - kløgtig lille Pete ![]()