Oktober katte

Morgenens supervisor på hørunden…

PS. Overstaldmesteren var naturligvis også med, men han sku’ lige bese folden… :smirk_cat:

21 Synes om

#kodakmoment :heart:

23 Synes om

Kodak har da ikke stået bagerst da der blev delt knurhår ud :joy:

5 Synes om

:lovelove: :smelter: :hjerte:

2 Synes om

“Nogen” har gang i charmeoffensiv …

21 Synes om

Ella hjælper med at fejre fødselsdag (mest hjalp hun med at drikke min kakao)

20 Synes om

Jeg har ikke noget kamera der kan fotografere i mørke, men jeg syntes Hodja var lidt sent ude (kl 23), så jeg gik ned på engen med en lygte (for min skyld) og kaldte på ham. Han var på den anden side af åen og jeg kunne ikke se ham, men da han hørte mig svarede han med et par miav, og så gik jeg hen og lyste på ham og så fulgtes vi langs bredden til broen, hvor han kom over til mig så jeg kunne bære ham hjem (som jeg for det meste gør når han render rundt om natten).

Jeg ved ikke helt om han tror det er mig eller ham der hedder Hodja, men han kan helt sikkert kende lyden og ved hvad den betyder.

Forleden så han sådan ud. Bedste pelsdyr.

20 Synes om

Det lyder bekendt - har ingen anelse om, hvor mange kilometer jeg har båret på især Manse og nu Pete, men vi kunne ha’ nået et pænt stykke rundt om jorden, tænker jeg… :smirk:

9 Synes om

Det gør “nogen” vist klogt i …

7 Synes om

Man skal jo endelig ikke overanstrenge sig for at lege når man har danset fandango i hele lejligheden natten lang. :surrender:

14 Synes om

Kikis tre små :inlove:

18 Synes om

:smelter:

2 Synes om

Jeg var lige faldet i søvn, da de små fik vækket mig, så nu ligger jeg lysvågen med det her ved siden af mig :hjerte:

15 Synes om

Cuties :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Dumle kan godt lide at se tv sammen med mig. Både når jeg ser YouTube videoer med katte og hunde der bliver groomet, og når jeg ser animé med masser af bevægelse og farver. Men han er måske lidt nærsynet. :gruble:

13 Synes om

Jamen mor, det er da en hule til mig :tihi:

15 Synes om

I går fil Mulder BIV og endte med BOB 2. Da han nu er rykket op som Junior, kunne Beier slippe for konkurencen med ham og den bette vandt sørme også BIS med alle dommerstemner

20 Synes om

Stort tillykke med resultaterne :flag:

2 Synes om

Tillykke med de to drenge :flag: Mishka sender en særlig hilsen til brormand :heart:, og Igor er stolt af sin nevø :smiley:

3 Synes om

Stort tillykke :clap:t2: Hvor er det flot :partying_face:

3 Synes om