Da jeg tog afsted til træning …
… hjemme igen ![]()
Se lige her ![]()
Nu skete det
Det var også kun i september sidste år hun fik det
https://kattegale.dk/t/staldkatten-mis-daglige-oplevelser/241135/1146?u=beimis
Wohoo … ![]()
Fundet, tror jeg. ![]()
Den burde være relativt nem (bortset fra fotokvaliteten, da jeg måtte zoome noget).
Kun fordi jeg ved at der bor sådan en kat her, lagde jeg mærke til at den stak ud i landskabet - ellers havde jeg nok bare tænkt at det var et stykke bortblæst skrald. Så hellere en kat. ![]()
Samme her - bortset fra at her bor to… ![]()
Her til formiddag fik jeg dog forvekslet Diesel med en fiskehejre - men farverne er da i det mindste de samme… ![]()
Lige midt i billedet, et hvidt hoved?
Jeg vil da også mene, at ligheden mellem en fiskehejre og en kat er slående ![]()
Bingo! Helt hvid stikker alligevel ud i et efterårslandskab - da jeg kaldte, stak den heldigvis hovedet lige akkurat længere op, så jeg kunne tage billedet. ![]()
Er de som deres familiemedlemmer så flytter man bare rundt på dem og de bliver liggende eller flytter sig allerhøjest lige til et sted de bedre kan blive nusset ![]()
(Ville jeg have postet for flere dage siden, men KGs forum opsætning vil nu intet lade mig poste fra mobilen, så det er kun fra PC nu om dage
)