Hvordan går det med Stine
Det går så fint, der er faktisk ikke noget at mærke på hende, andet end at hun ikke opsøger tørfoder ret meget.
Vaffel har fået en ny lækker radiatorseng. Han fylder ikke meget i den
Jeg blev inspireret af en anden tråd, så han har også fået en ny vandfontæne. Han har også godkendt den
Hvor har du købt den fontæne henne, jeg har nemlig en der meget gerne vil drikke af vandhanen
Jeg købte den på amazon.de Vaffel er nemlig også glad for at drikke af vandhanen
Min far har fået en rigtig fin og sød lille tortie pige, og navngivet hende Stella 2. Stella er blevet steriliseret i dag. Hun er dog så lille at hun skvattede i skærmen, så var nødt til at trimme den lidt ned. Hun har ret korte ben.

Men hun er en virkelig sød og kælen lille pige.
Velkommen til familien, Stella.
Den type vandfontæne har jeg også kigget på, da den jeg har nu er delvist i plastik.
Velkommen til Stella i din familie
Hvor er hun kær, den lille stjerne - velkomen hos din nye familie Stella
Den Vaffel havde, var også i plastik. Det var en jeg havde fået til ingen penge, så jeg kunne se om han i det hele taget gider en fontæne. Det gør han og så faldt jeg over den her. Den er fuldstændig lydløs og det er jeg glad for, for den står i mit soveværelse
Ja hun er så kær og virkelig flot (siger hende der egentlig aldrig har været den store tortie fan, men som er ved at blive overbevist).
Her er vandbeholderen i plastik, men den del hun drikker af er i stål. Det gode ved den her er at den er trådløs, så den er lidt nemmere at placere, og den har sensor så den starter først når man nærmer sig/går forbi.
Den er heller ikke helt nem at skille ad, men super nem at rengøre når den er skilt ad, så den har sine fordele og ulemper.
Men nu er vi hjemme igen efter tandtjek ved dyrlægen.
Han var okay tilfreds. Den ene hjørnetand var ikke helet helt som ønsket, fordi stinget ikke holdt, så det skal vokse sammen nedefra.
Heldigvis ikke infektion. Fik don antibiotika med, så jeg kan give, hvis det bliver aktuelt.
Nu tuller Stine rundt i store buer uden om mig… Der går lige en time eller to, så er vi gode venner igen…
Tak søde Nalle, det samme ønskes du og farmand