Oktobers katte

Tror konkurrence var det forkerte ord - jeg mener nemlig ikke, det i sig selv bør være et mål, at katten kan lære at gå tur… :wink:
Her er det helt klart Manse, der tager initiativet - hvis jeg ikke går med, smutter han selv og når jeg går med, har jeg da i det mindste en chance for at påvirke ruten i den, i min optik, mest kattesikre retning… :crossed_fingers:

Hvis den trives med det, er det fint - er den derimod mest tilpas med at blive på egen grund, er det da perfekt! :+1:

6 Synes om

Det er rigtigt - de har også værdi som vildtafgrøde, ikke mindst i sammenligning med stub- eller pløjemarker…

5 Synes om

Eftermiddag lur

14 Synes om

Jeg er altså sikker på at jeg vil være dygtig til at strikke, men jeg må aldrig hjælpe… :sur:

15 Synes om

Langstrakt eftermiddags lur

14 Synes om

Ja Simba er en dejlig kat, han er for doven til han gider løbe væk :grin: Da ham og Aslan slap ud på egen pote i sommers sad han pænt udenfor vinduet og ventede på morgenmad :grin:

5 Synes om

Natmad for banden (menyen passede ikke Fauna :tihi:)

16 Synes om

:smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Det er hårdt at være missekat herhjemme :smiley:

21 Synes om

Nogen her i huset, kan godt sove … Kodak blev tvangsputtet :laughing:

19 Synes om

@Skattekat - den indendørs har fået tæv jævnligt siden du havde dem med, den (semi)udendørs er derimod ikke interessant - før i dag, altså… :smirk_cat::wink:

16 Synes om