Oktobers tanker.... fortsat ;)

Så skulle jeg lige prøve det
1 Synes om

Jeg undre mig over, hvorfor den ikke folder sig ud hos dig, @Dorte_Birkedal :thinking:

1 Synes om

Efter nogle skønne dage og en lang dag, har jeg kunne skrive til min veninde, at vi nu er nået til Kbh og ser ud til at ramme Aalborg planmæssigt. Svaret var at kattene er klar til natten når vi kommer hjem, og at hun mener de savner os og især Jeppe, for når jeg ikke er hjemme gider han ikke nusse med andre :hjerte:

Jeg skulle nu bare prøve at citere :wink: @Lykke

Det ku jeg godt regne ud der :stuck_out_tongue:
Min tanke har været der siden du postede linket. Det er underligt at videoen ikke blev indsat.

Har været vågen fra 3 til 6… Hold op, jeg er træt :sleeping: Flyttede så lige alarmen en halv time for bare at få lidt søvn…

Før kl tre havde jeg levende mareridt om det nye kg. Fx kan Jennifer Aniston ikke lide de emojis, der er herinde :joy:

6 Synes om

Jeg har også brugt det meste af natten med mareridt…
det skal nok blive en interessant dag - godt jeg ikke har hjemmebesøg i dag på arbejde… :sover:
tror jeg kommer til at holde den kørende på varm kakao indtil jeg har fri.

Yay varm kakao :upside_down_face:

Nope nogle times søvn, hjalp ikke på min irritation over, at vores kufferter igen ikke nåede at skifte fly i København:expressionless: Sidste år troede vi, det var fordi flyet var forsinket fra Wien til Kbh, men samme afgange i går uden forsinkelser og vi venter igen på at hører status på bagagen:(

Flyttedag!!! :rundtosset:

5 Synes om

Da vi for nyligt havde besøg fra Australien havde de først taget en overnatning i københavn. På flyveturen fra Kastrup til Aalborg mistede de den ene kuffert. Det er ganske simpelt bare Kastrups baggage håndtereing der er for ringe.

Husk at lave mellemrum, inden I sætter emojis ind. Ellers kan systemet ikke genkende dem :slight_smile:

1 Synes om

Det er jo simpelthen åndsvagt, at det skal være så bøvlet at få sin bagage fra A til B i en lufthavn :s:
Er heldigvis allerede blevet ringet op af en flink mand, der gerne vil hører hvor han kunne stille bagagen, hvis vi ikke var hjemme når de kommer med den i løbet af dagen, det hjalp lidt på humørt :slight_smile:

jeg stod op kl 3 …DMI havde lovet klart vejr fra 3-6 …og jeg har abstinenser efter en klar himmel - og det var overskyet

Så vidt jeg husker, var der en, men den er nok oprettet efter 18. september og er ikke flyttet med over. Så jeg tror roligt, du kan lave en ny.

:kram:

Jeg er ikke overrasket. Du har godt nok brugt mange kræfter på at få det her “lille” projekt til at lykkes :hjerte:

2 Synes om

Tror jeg er ved at finde fidusen her :jubii:

Du skal endelig bare give den videre hen ad vejen :stuck_out_tongue:

Det hedder prøve sig frem - og jeg har opdaget at fanen viser når der er nye indlæg :wink:

Hvis man har en fane åben med Kattegale, når man kigger på andre sider, kan man se hvis der er kommet nye indlæg … så nu behøver vi aldrig gå glip af noget :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 Synes om

Hvis nu man synes, det er irriterende, er det noget, man kan slå fra i sine indstillinger :slight_smile:

1 Synes om