Oktobers tanker

Har sagt det før, og gentager gerne mig selv: I ska’ slet ikke pive - anskaf jer en flok heste, ka’ vi tale dyre dage… :sunglasses:

Det plejer jeg også at sige til mig selv - og indtil videre har jeg fået mig overbevist… :grin: :ok:

3 Synes om

Hvem piver :huh:

1 Synes om

Det gør jeg! :grin: :wink:
Jeg synes dæl’me, at mine katte er dyre i drift! I mange, lange perioder slår de mine fire børn tilsammen, og det synes jeg faktisk et enkelt piv eller to værd.

7 Synes om

I hvert fald ikke mig - eller noget… :smirk:

1 Synes om

troede ikke at der skulle være hverken storm eller skybrud her…

kørte fra Tønder til Aarhus her i aften. For Filan jeg er træt - der var samlet vand på kørebanen så mange steder samtidig med at det regnede ret kraftigt sort som natten.

2 Synes om

Hvor er det bare skønt med efterårsferie…i morgen står den på en tur til Burg.:slight_smile:

2 Synes om

Vi er rige! Han har både mit efternavn og er fra mit land, så det må være sandt!

1 Synes om

og ikke mindst det er skrevet på et så flot og formfuldendt dansk!

Tillykke med de mange penge :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fantastisk timing - så kan du jo købe hele kuldet…! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

8.720.000 millioner dollars!?! Det er jo næsten 6 trillioner danske kroner!

Hold da op, slå straks til!

3 Synes om

Så fik vi lavet planlægning af næste års show, vi har efterhånden en del der er ved mangler udenlands certer :danse:

1 Synes om

Fandt en lækker bøf i fryseren. Så måtte jeg jo købe en god rødvin og tilbehør. Det kan man vel godt tillade sig, på sådan en helt alm. mandag :savle::ups:

10 Synes om

Vi mangler vores madtråd :savle:

3 Synes om

Der er efterårsferie, vi fik også en øl til maden her alle tre, selvom det bare var boller i karry :hoho:

1 Synes om

Hvornår skal man holde Oktoberfest, hvis ikke nu … :yum:

5 Synes om

Jeg har nu ikke ferie, men hold da op hvor var det lækkert med så god mad en helt alm. mandag :savle:
Men pyhha hvor er jeg mæt :surrender:

1 Synes om

jeg havde ikke fået noget op af fryseren …

Jeg har lige redt/flået en kæmpe filtbunke af LouLous ryg! :flushed:
Har ellers sagt ‘‘aldrig mere langhårskatte’’ fordi jeg ikke orker pelsplejen … men man kan åbenbart ikke vide sig sikker, selvom man kun har korthårskatte tilbage … :venter:

2 Synes om

Det må være en kimær :gruble:

Hvad tænker du, @Eva_K ?

5 Synes om