Øl til hunde..say what :O

http://www.petdreams.dk/hundeol-ingen-alkohol.html#
Nogle der kan fortælle mig hvad det her går ud på:surrender1::surrender1: Jaja er uden alkohol og kulsyre men hvorfor hulen kalde det øl, jeg forstår ikke rigtig ideen :dokdok: Jamen så kan man dele en øl men hunden :S

[QUOTE=tzari;1005252]http://www.petdreams.dk/hundeol-ingen-alkohol.html#
Nogle der kan fortælle mig hvad det her går ud på:surrender1::surrender1: Jaja er uden alkohol og kulsyre men hvorfor hulen kalde det øl, jeg forstår ikke rigtig ideen :dokdok: Jamen så kan man dele en øl men hunden :S[/QUOTE]

Naturligvis fra Belgien - hvor ellers. Og det er da åbenbart brygget med bygmalt ligesom øl.

Men jeg tror ikke, du vil have nogen større fornøjelse af at dele med hunden. Det er snarere et produkt, man kan narre øldrikkende venner med… :smiley:

Eftersom at øllene har oksekødssmag, så er jeg ret sikker på at de netop ikke er beregnet til spøg og skæmt til mennesker :wink:
Jeg vil faktisk give Vivian ret - ideen er en smule syg… Jeg kan sagtens se fidusen i at væske har en lækker smag eller duft - det kan lokke en hund til at drikke mere i varmen fx… men ligefrem at kalde det for øl eller at opfordre til at sætte sig og drikke en “øl” med vuffer ved festlige lejligheder? Arj, der er jeg altså også stået af! :slight_smile:

I bund og grund er det vel ikke mere underligt end en julekalender med hundechokolade :gruble::slight_smile: Produktet henvender sig til ejerne. Det er os der har pengene, og det er vores menneskeliggørelse af kæledyr, der giver den slags markedsføring “magt”.

Jeg tænker nogle gange det samme, når jeg ser det utal af varianter, man kan få noget kattefoder i. Hvem henvender produktet sig egentlig til? Er det dyrenes eller vores eget behov som forbrugere, der skal tilfredsstilles?

Men når det er sagt, så kan jeg da godt forestille mig situationer, hvor det kunne være sjovt også at stikke hunden en øl - og hvis indholdet er harmløst, så fred være med det :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1005257]Naturligvis fra Belgien - hvor ellers. Og det er da åbenbart brygget med bygmalt ligesom øl.

Men jeg tror ikke, du vil have nogen større fornøjelse af at dele med hunden. Det er snarere et produkt, man kan narre øldrikkende venner med… :D[/QUOTE]

Tak Finn :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: Jeg skal lige have fat i et par stykker :smiley:

Det kunne du da ikke finde på at gøre, Luise… :tihi:

Nej da, men jeg har altid været gavmild med smagsprøver af den ene eller anden slags :wink:

//youtu.be/1mMVUV4uJrk

vh

Andreas