Olivers kattemad

Er der nogen der har erfarringer med OLivers kattemad? Det er lavet lidt om kan jeg forstå.

Nøgletal

Protein 36%
Fedt 20%
Fibre 3%
Frisk fisk 20 %
Fisk i alt 65 %
Lutein 6 mm/kg
Taurin 5%
Omega3 0,5%
Omega6 3%
OPtagelse 92%

K cal 4500

Jeps er begyndt at bruge det igen, da jeg har fundet et sted, hvor jeg stadig kan få det i 13,5 kg.`s sække. Har en Olivers Ocean variant- hedder den vist og så en alm. adult.
Kigger så mest på Magnesium indholdet ved kattefoder og det ser ok ud hos Olivers.

Altså jeg har prøvet det en gang. Men ikke for nylig. Men dengang gad ingen af mine røre det :frowning:

Jeg har brugt det tidligere, men mine katte gad ikke spise det. Min mors har levet på det i mange år, men det er steget en del, så også hun har søgt andre veje.

Jeg fik for nylig prøver hjem på deres nye varianter og den med fisk var mine helt vilde med. Men det er simpelthen blevet for dyrt, sammenlignet med andre lødige mærker til jeg vil bruge det.

Jeg har prøvet det 3 gange over en årrække, senest for et par måneder siden, men ingen af gangene, med forskellige katte, har det været en succes, de gider det ikke.

Jeg har kun haft bestilt prøveposer, men Amira spiser det gerne, og de har et virkelig flot indholdsfortegnelse på deres produkter i forhold til “andre lødige mærker”, synes jeg. Rene produkter uden de kræftfremkaldende konserveringsmidler, og med en temmelig stor andel kød samlet set.

ja det var nemlig også mine tanke at det ser helt fornuftigt ud og med nogle fine opdrætter rabatter.

Desværre har jeg erfaret, at vores ikke har villet spise det efter nogen tid. Havde de villet det, ville jeg bestemt ikke betænke mig med at fodre med det, som en del af deres foder, for indholdet ser rigtig fint ud.

Hvis du kan finde en af deres forhandlere, så spare du ekstra- vi betaler nu 340 kr. for 13,5 kg. ( uanset om det så er killinge- eller alm. voksenfoder ) og det er noget billigere end på deres hjemmeside.

Både vores katte- og hundene kan godt lide foderet, men vores katte er så heller ikke så kræsne mht. mad, pånær jeg ikke rigtigt kan få vådmad i Panda, men det er jo en anden sag…