Om 14 dage

@DorteH og @Vipstosen … har I tænkt jer om?
@Temple_Bar … var det et ‘‘jeg kommer’’?
Jeg skal ud at handle i morgen + lave det der kan laves i forvejen og f.eks. hvis Dorte H. kommer, skal der bages dobbelt portion rugbrød :cool:

Vejret er svært at spå om (åbenbart … siden det skifter dagligt :rolleyes2:), men jeg satser på en løsning i tilfælde af lidt smådryp :ok:

1 Synes om

Sorry - ville ha’ meldt tilbage, men glemte det igen… :flushed:
Den oprindelige aftale bliver til noget, så må springe over i denne omgang - og undvære rugbrødet… :knotten:

1 Synes om

:yikes:

Det kan stadigvæk gå både den ene eller anden vej med min mor, hun har ligget på intensiv hele ugen efter operation, har været på OUH hele ugen, skal derover igen i morgen. Må erkende at jeg har fuldstændig svedt alt ud om dit arrangement imorgen. I’m so sorry

1 Synes om

På søndag :wink:
Men det kan jeg sagtens forstå og havde faktisk ikke forventet du kom, sådan som tingene er hos dig, det var bare for at samle op på det …
:kram:

1 Synes om

Hvis bare du ikke boede så langt væk - og på den anden side af en dyr bro. Nu er det så også nærmest efterårsstorm, og jeg skal under alle omstændigheder ikke ud at køre på Storebæltsbro i blæst igen :slight_smile:

Men I må have en god dag, hvem der så ender med at dukke op. Emma og hendes mor, fx :slight_smile:

1 Synes om

Det var det :smiley: Jeg trænger til at se andre mennesker end “de sædvanlige”, så jeg kører gerne en tur sydpå - også i halvdårligt vejr :smiley:

2 Synes om

Det ærger mig gul og grøn at skrive dette … men jeg kommer til at aflyse havefesten i morgen :worried:
Der er simpelthen skodvejr her i dag og spåen for i morgen er faktisk en tand værre, så det tør jeg ikke satse på … dryp fra oven var der råd for, men den blæst der er nu (og som også er spået i morgen) kan jeg ikke gøre noget ved :surrender:
Øv, med ØV på!
Bente for fa’en … :venter:
@Temple_Bar

Ærgerligt, men du har uden tvivl ret i at det ville blive en forblæst omgang. Så vi må i stedet finde på noget når vejret engang bliver lidt bedre.

1 Synes om

Det kan jeg dæleme godt forstå - det er surt vejr. :angry:
Håber næsten jeg er lige så “heldig” - en hel dag udendørs under tilsvarende vejrforhold, virker på en eller anden måde ikke voldsomt tillokkende… :smirk:

1 Synes om

I det mindste er det ret tydeligt i dag, at det nok var en god idé at aflyse et havearrangement - her midt om efteråret :roll_eyes:

Men et tillykke med fødselsdagen skal du i hvert fald have :flag: Og jeg går da ud fra, at Emma stadig kommer og fejrer mormor? :slight_smile:

3 Synes om

Tak :kissing_heart:
Det tænker jeg hun gør :wink:

Tillykke med de 25 år - plus nogle enkelte måneder :ballon:

1 Synes om

Tak … også for de 360 ekstra måneder :cool:

2 Synes om

Stort tillykke - forhåbentlig har vejrguderne planer om at blive mere venligtsindet senere på sommeren, så du kan blive fejret :flag::heart_eyes::birthday::cake::clinking_glasses:

1 Synes om

:tillykke:

1 Synes om

Tillykke ven :tillykke:

1 Synes om

Tak alle sammen :heartpulse:
Jeg er ked af at havefesten ikke blev til noget, men lidt fest blev det alligevel til i eftermiddags:

11 Synes om

Altså - den kobling havde jeg sgu’ ikke lige fanget…:no_mouth:
Tillykke med fødselsdagen!! :cake::wine_glass::icecream::+1:

1 Synes om

Tillykke med fødselsdagen :denmark::gift::balloon::birthday::tada::partying_face:

1 Synes om