Om 14 dage

… søndag d. 5. juli, tager Spotty og jeg (og de andre katte :smile_cat:) i mod gæster i haven, hvis nogen har lyst og kan og tør :yikes:
Aflyses i tilfælde af sygdom (corona-symptomer) og regnvejr … men nu regner det sjælden den 5. juli og når det gør, er det Bentes skyld :engel:
Jeg tænker at kl. 14°° er der kaffe på kanden og muligvis både islandsk rugbrød, skyrkage og hvad jeg eller finder på, på bordet

Håndsprit haves :ok:

11 Synes om

Super initiativ! Ærgerligt du bor helt derovre. :nerd_face:

1 Synes om

Æv det ville jeg gerne have kørt over mindst 3 broer for at kunne deltage i, desværre allerede andre planer.

Håber I får en god dag med masser af solskin og dejlige grin!!

1 Synes om

Det kunne jeg godt lokkes til at deltage i :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Det er desværre dagen efter min afslutningsfest… Jeg vil godt sætte min ene leverlap på at jeg ikke skal sidde i en varm bil så langt den dag :nauseated_face: Men øv, for det er så hyggeligt hos dig :blomst:

2 Synes om

Jeg vil gerne tage del i festlighederne :smiley:

1 Synes om

Det vil jeg også rigtig gerne - har bare en anden aftale samtidig, men den er ikke 100 % confirmed, så kan man tilmelde sig med et “måske”…?:thinking:

1 Synes om

Selvfølgelig :ok:

Kunne være rigtig hyggeligt, og ville sådan set også gerne deltage, men der er for mange usikre ting i mit liv lige pt ift. om min mor er blevet opereret og hvordan det kommer til at gå

1 Synes om

Det kan jeg sagtens forstå :troste: … det er ikke noget jeg skal vide med lang varsel, for jeg regner med et par gæster uanset :wink:

1 Synes om

Emma vil gerne komme til saftevand og ostehaps :fin:

4 Synes om

Ved godt jeg har med at gentage mig selv, men vil gerne sige, det er i hvert fald ikke lysten der mangler, det er alt det andet. :hoho: Og så håber jeg at I andre får en pragtfuld dag! :waytohot: :klappekat:

1 Synes om

DMI og YR er ikke enige om hvordan vejret bliver den dag … jeg holder mest på YR :kryds:

DMI:

Her i det jyske er yr.no stort set altid mere præcis end dmi.

Men sådan er det helt sikkert ikke hos dig, for selvfølgelig bliver der sol og sommer den dag!! :slight_smile:

1 Synes om

Jamen, det er yr.no der har den bedre prognose :tihi:
Jeg er godt tilfreds med at temperaturen skal være noget lavere, end i de her dage, for hverken min krop eller hjerne har det godt i de her varmegrader :surrender:

Doh Birgit…
Det må være den salte sved fra min pande skabt af de 30 grader der er her på matriklen der er grunden til jeg ikke kan læse…

1 Synes om

Jeg håber også på Yr, for Européklubbens sommerfest er den dag

1 Synes om

Hvad sker der for det?? :hmpf:

Du sender det bare hjem til mig, og så må du tage alt det solskin fra mig du overhovedet kan den dag! Velbekommen :neje:

1 Synes om

Enig, :venter: