Om alder

Fik denne, som jeg vil dele med jer:

[FONT=Verdana]En lille påmindelse[/FONT][COLOR=blue][FONT=Arial] [/COLOR][/FONT][COLOR=black][FONT=Arial]:wink: [/COLOR][/FONT][FONT=Verdana]

Har du nogensinde set en person på din egen alder og tænkt: “Godt jeg ikke ser så gammel ud”!

Jeg hedder Berit. Jeg sad i venteværelset hos min nye tandlæge, og der læste jeg et diplom på væggen og opdagede tandlægens navn.[/FONT]
[FONT=Verdana]Det var det samme navn, som en flot mørkhåret fyr, som gik i samme
klasse som mig for ca 30 år siden.[/FONT][FONT=Tahoma]

Jeg tænker: Kan han være den samme fyr som jeg var lidt forelsket i dengang.

Da jeg kommer ind til ham, ryster jeg hurtigt den tanke af mig igen.[/FONT]
[FONT=Tahoma]Denne halvskaldede grå mand med rynket ansigt er alt for gammel til at have været min klassekammerat.
Efter han har undersøgt mine tænder, tager nysgerrigheden over, og jeg spørger ham om han havde gået på Enskede gymnasium.
– Ja, det havde han, svarer han
– Jeg spørger hvornår han gik ud.
– Han svarer, at han gik ud i 1978.
– Så gik du i min klasse!! Jeg ler.
– Han ser nærmere på mig . . . og så siger denne gamle, halvskaldede, ubehøvlede, fede og onde mand:[/FONT]
[FONT=Tahoma]
–Hvad underviste du i?[/FONT]

-LOL den var go

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

-høhø-høhø-høhø-høhø-LOL-LOL-LOL-LOL-buba-buba-LOL-LOL-LOL

-LOL-LOL-LOL

-LOL

Hahahahha hvor er den herlig…

-høhø så kan man lære det, kan man

-LOL-LOL-LOL

hvor er den fed :slight_smile: -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Hahaha! Den var underholdende!!

Kendte den godt, og forstår fuldt ud tankegangen hos tandlægen -høhø
Var engang på noget firma foredrag sammen med en kollega. Der var en pige med på ca. 20 år eller noget og hun lignede en jeg havde gået i klasse med i Ruder Konges tid. Og det sagde jeg til min kollega, hvorefter hun grinte og sagde “hun er altså ikke mere end 20 år” og det er jeg jo ikke liiiiige -høhø

Alt for god…

-høhø-høhø-høhø-LOL-høhø-høhø-høhø