Om alt og intet - September 2010

Jeg orker ikke at være syg mere - lider voldsomt af mavekramper og “skal ikke langt fra WC”

Det er 2. dagen nu, og jeg er bare så træt så træt. Kan dårlig gå gennem huset - og det er altså ikke noget palads vi bor i.
Og det gør så ondt.

Har også meldt mig syg i morgen, selvom jeg kun lige skulle til et kort møde og så fri igen.
Er også tvivlsom til Store Hestedag i weekenden, hvor jeg ellers skal udstilles på heste-nettets stand.

En varm bærbar er dog godt at have liggende på maven, det lindrer temmelig meget.

[quote=Barky;438900]Argh øv! Nå men så en brækket fod da…! :tihi: Jeg var ude og shoppe 2 dage senere, da jeg brækkede min… (mit arbejde tvang mig til at holde fri!?)
Nu har jeg været sofaliggende/computer"tvunget" i 4 dage… Og det er riiiigeligt! :thumbdown:[/quote]

Jeg brækkede min arm da jeg faldt af en hest, knoglen brækkede helt over - så jeg var i fuld narkose for at få den skubbet på plads. Fik af vide jeg skulle holde mig i ro - men dét har jeg ikke tålmodighed til… :ups: så da jeg skulle til tjek var det gået op igen og jeg måtte i narkose og have søm i - og senere i narkose igen og have sømmene ud…

Så jo, jeg skulle nok have holdt mig i ro… i stedet for 1½-2 måneder med gips blev det til 3 lange måneder… :fløjte:

Gad vide om jeg skulle begynde at æde Iams Hairball :?:?:?

Slikker du da på kattene, siden du får hårboller? :høhø:

Nope - men det er jo godt mod racebæ :rock:

Synes jeg har lidt meget om ørerne … lang vagt, træning, bagning og så skal jeg pakke taske til i morgen. Skal både have campinghabit og det pæne tøj med … og i morgen tidlig skal kagemanden og -konen pyntes …

De har sq svaret :uha:

Jeg fristes til at sige Naturligvis… :fin:

Ben&Jerrys er jo også kvalitetsis og ikke i den billige prisklasse. :høhø:

Positivt eller?

[quote=Garfield.;438940]Jeg brækkede min arm da jeg faldt af en hest, knoglen brækkede helt over - så jeg var i fuld narkose for at få den skubbet på plads. Fik af vide jeg skulle holde mig i ro - men dét har jeg ikke tålmodighed til… :ups: så da jeg skulle til tjek var det gået op igen og jeg måtte i narkose og have søm i - og senere i narkose igen og have sømmene ud…

Så jo, jeg skulle nok have holdt mig i ro… i stedet for 1½-2 måneder med gips blev det til 3 lange måneder… :fløjte:[/quote]

Av for den da!! :uha:

Jeg brækkede foden mandag morgen og var tilbage på arb torsdag på krykker, så kunne de ikke tvinge mig væk længere… :venter:
Og om lørdagen stod jeg i baren til en stor fest - smerten? Den kunne drikkes væk, så jeg kunne danse… :yah: Usmart? Ja… Sjovt… JA! :tihi:

:argh:

Hvor føler jeg mig da bare totalt hjælpeløs lige nu.

Har lige talt med min bedste veninde der arbejder i England, hun blev overfaldet og slået af sin engelske kæreste for 14 dage siden og jeg kunne bare høre hvor rystet hun stadig er. Alene i løbet af vores samtale nåede hun at tjekke vinduer og døre to gange, og spurgte flere gange ind til hvor sikre termoruder var…

Ville sådan ønske jeg var sammen med hende lige nu så hun kunne få et ordentligt kram og jeg kunne holde vagt ved hendes seng (hendes udlejere er på ferie så hun er helt alene i en stor villa)…

Øv altså…:frowning:

Ja :slight_smile:

De ville gerne vide mere om hvad prisen inkluderede.

Mine killinger koster 3500,- + 1500,- til dyrlæge udgifter, så de
ville vide hvad de 3500,- inkluderede.

Så det har de fået at vide nu :ok:

De var interesserede i at høre om hvordan Chunky’s og Cherry’s
temperament er, men eftersom Cherry bliver hjemme (:ups:)
så fortalte jeg dem det og beskrev Chunky.

De skriver at han lyder lige som noget for dem :slight_smile:

Det kan godt være, kalenderen kun siger september, men her i huset er visse vinter-vaner ved at indfinde sig allerede :slight_smile:

Forleden nat måtte jeg linde på dynen flere gange, fordi Galliano ville ned under og putte varmt og nu - hvor vi har været oppe i ca. 1 time - har Fanny gravet sig ned under sengetæppet til hendes morgenlur.

Men det er også småkøligt derude, kan jeg mærke :slight_smile:

Bailey han ved udemærket godt hvordan poser med vådfoder ser ud!
Deres tidligere ejer var på besøg i går aftes - hun havde taget to poser Iams vådfoder med, så drengene kunne prøve at smage det. Vi sad ved bordet og kattene hoppede op, jeg tog den ene pose i hånden for at læse på den, straks var Bailey der og begyndte at gnide hovedet op af posen og spinde helt vildt… og da jeg rejste mig MED posen i hånden, var han der lige med det samme - så selvom de havde fået deres pose om morgenen, så fik de lov til at få en halv pose Iams hver - dét blev godkendt! :thumbup:

:yatta:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Så flytter der snart en ny beboer ind hos mig…

:hjerte:

Nøøøj, hvor er det nogle flotte vogne holdene har fået lavet i dag :ok:

[quote=DK Thomani;439048]Ja :slight_smile:

De ville gerne vide mere om hvad prisen inkluderede.

Mine killinger koster 3500,- + 1500,- til dyrlæge udgifter, så de
ville vide hvad de 3500,- inkluderede.

Så det har de fået at vide nu :ok:

De var interesserede i at høre om hvordan Chunky’s og Cherry’s
temperament er, men eftersom Cherry bliver hjemme (:ups:)
så fortalte jeg dem det og beskrev Chunky.

De skriver at han lyder lige som noget for dem :)[/quote]

Åh nej!! De kommer for at kigge på ham i morgen :ked:

Det er da dejligt :slight_smile:

Jamen tænk hvis de køber ham :ked: Han er så søøøøøøøøød! :hjerte: