Om en uge kommer denne dejlige pige til Dk

Hun bliver ifølge hendes opdrætter mere og mere sød.
Hun har endda fået navn nu…
Jeg har kaldt hende Sweety siden jeg så hende første gang og odrætteren synes hun skulle kunne kaldes det så her er:

Sweet Ice

Jeg elsker hendes linjer for min kære Mr´s far er i den. Jeg har mødt mange at kattene og jeg elsker dem alle. At hendes far så er fawn er kun en bonus (eller jeg spørg aldrig om det, men alligevel køber jeg altid katte der kan lave cinnamon)

Min kære Mr ser sådan her ud

Hun er da heldigvis langhåret hvor han er korthåret… Men wow hvor jeg glæder mig… Vi har vist en ting her hjemme for den bestemte mængde hvid i masken

Jeg kan næsten gætte på hvor hendes maske kommer fra… for hun ligner så voldsomt Mr

Så fin! Hun bliver vel så den første langhårede Seychellois på dansk jord, gør hun ikke? :slight_smile:

Ihhhh altså… og så går der ikke lang tid før vi skal frasortere tråde med lækre killinger :wink:
Tillykke med hende, hun er dejlig :slight_smile:

Jeg har ikke set eller hørt om andre, så jeg tror det.
En dommer jeg kender har aldrig mødt dem før heller så jeg GLÆDER mig til at vise hende frem… Det gør det heller ikke bedre at hun er fra en opdrætter jeg holder af

Hun er bare så fin!! Jeg glæder mig til at se riiiiiigtig mange billeder! :smiley:

Tillykke med hende :love2:

:hjerte::hjerte::hjerte: Nujiii hvor er hun altså fin… Åhh der sagde mit hjerte bum bi bum bum bum det fik godt nok gurtigt for nujiii hun er smuk…:love2:

Hun er også en drøm der går i opfyldelse…

:wehuu::wehuu:

Tillykke med hende, hvor er hun fin :slight_smile:

Sikke en fin lille SYL :slight_smile: Bare hun ikke stikker :lol:

Hun er rigtig fin, jeg glæder mig til engang at møde hende i virkeligheden!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;821011]Sikke en fin lille SYL :slight_smile: Bare hun ikke stikker :lol:
[/QUOTE]

Jaja, men det var da bedre end hvis hun havde været en SÆL! :stuck_out_tongue:

Hun ser rigtig dejlig ud Line - jeg kan godt forstå at I glæder jer!! :ok:

  • tror forresten du har ret mht. at det er den første SYL i DK, med mindre Maria endelig har haft held med at få lavet nogen :wink:
    (det havde hun nu ikke sidst jeg snakkede med hende)

/Mette

Hvor er hun en smuk pige :hjerte: - stort tillykke med din ønskekat. .D

Tillykke med hende, hun ser dejlig ud :inlove:

Stort tillykke med hende, hun er da så lækker. Bliver spændene og se hende på show engang i fremtiden, smuk det er hun bestemt

MVH
Gitte

Dejligt med drømme der går i opfyldelse - tillykke med hende! :slight_smile:

Hvor er hun flot.

Jeg har helt og aldeles tabt mit hjerte til Seychellois’s farve. Har endnu tilgode at møde en live… glæder mig til den dag kommer ud i fremtiden

[QUOTE=Mette Mejdahl;821042]Jaja, men det var da bedre end hvis hun havde været en SÆL! :stuck_out_tongue:

Hun ser rigtig dejlig ud Line - jeg kan godt forstå at I glæder jer!! :ok:

  • tror forresten du har ret mht. at det er den første SYL i DK, med mindre Maria endelig har haft held med at få lavet nogen :wink:
    (det havde hun nu ikke sidst jeg snakkede med hende)

/Mette[/QUOTE]

Jeg mener nemlig ikke at det er lykkes hende endnu… Men hun kan stadig blive den første der opdrætter en…
Det er nu ikke fordi det var et mål for mig… For egentlig er jeg ikke så vild med maskede katte eller ko katte. Men hendes linjer ville jeg så forfærdelig gerne havde.
At jeg så faktisk godt kan lide hendes maske er så en anden historie… Fnis

[QUOTE=Vipstøsen;821522]Hvor er hun flot.

Jeg har helt og aldeles tabt mit hjerte til Seychellois’s farve. Har endnu tilgode at møde en live… glæder mig til den dag kommer ud i fremtiden[/QUOTE]

Vi forventer at hun skal udstilles og jeg har før udstillet i KBH så det kommer jeg nok også til med hende
Der vil der være mulighed. Ellers er der faktisk to opdrætter at racen på sjælland og de er søde begge to. De vil sikkert også gerne vise dig dem (og du er også velkommen her, men det er nok lidt langt for dig)