[quote=alleos7;383538]Så der er lånt en vægt der kan veje med 1 grams intervaller.
Så nu prøver jeg at veje dem et par gange idag, og så ser jeg om de får nok, ved Ingeborg.[/quote]
fint med vægten… hvad vejer de så? Og tager de på?
(Synes det vil være så fint, hvis virkelig de kan f´deres helt egen reservemor komplet med mælkebar og det hele
)
Jeg er bare så nervøs, for om de skulle sulte, da de jo er så små.
Men de siger slet ikke noget, og de ville vel hyle hvis de var sultne?
Det vil de nemlig… og de vil også vrikke og vride sig, når du tager dem op…
Det er først når der er helt stille og killingerne virker apatiske at du skal panikke… og så er der grund til det som jeg har forstået det. Der er killingerne nemlig ved at være dehydrerede og det kan vise sig meget svært at “vende” dem igen…
Hvor meget skal de helst tage på om dagen?
Jeg ved ikke om dagen… men har hørt den gyldne regel om at de skal fordoble deres fødselsvægt indenfor den første uge…
Jeg vil tro at huskattekillinger har en fødselsvægt omkring de ca 90 g… så kan du måske regne videre fra det…
Jeg er i tvivl om hvor gamle de er, for jeg ved jo ikke hvornår de er født.
Jeg ved bare at torsdag aften var deres mor stadig rumle tyk, og søndag morgen var hun slank igen. I de mellemliggende døgn, så vi hende slet ikke.
Men det er vel heller ikke så vigtigt om de er født torsdag, fredag eller lørdag???
Ikke udover at det jo så ville lettere at beregne en vægt sm udgangspunkt…
For at være meget kynisk så kan man jo også sige at de enten klarer sig eller ej… og ved sygdom kan en dag fra eller til muligvis spille en rolle
De er bare ikke ret store synes jeg, så jeg tror de er født lørdag, men de kan jo sagtens være født før.
Men de er godt nok søde. Og de mosler rundt, når de ikke lige sutter.
Nåehhh… 
Det er en dreng og en pige, for der er stor forskel på afstanden mellem hullerne bagi. (den med den store afstand er da dreng og den anden pige, eller er det omvendt???)
Øhdøhh… kan ikke huske det 
Når de nu begge er røde, så må deres far vel også have været rød???
Det undrer mig bare, da jeg ikke rigtigt har set nogen røde fertile hankatte, her i nabolaget, de er faktisk alle sort/hvide, men de kan vel ikke være far?
Det spørgsmål overleder helt til genetiknørderne… så kommer jeg ikke til at sige noget forkert 
Held og lykke med de små… de ser vel nok fine ud