Omstilling af iPhone?

Jeg tænkte nogle her inde måske kan hjælpe. - Min bedre halvdel har en iPhone. Han vil gerne kunne omstille den. - Nogle der ved om det er umuligt at omstille sin iPhone?

Jeg aner intet om sådan en sag…

Omstille? Hvordan? Altså opkald til en anden telefon, eller?

Hov, troede det gav sig selv. - Ja, så han fx. kan opstille opkaldt fra sit privat nummer som benyttes på iPhone, og så til sin arbejds mobil.

Jov du går ind i
Indstillinger - Telefon - Viderestil opkald - og så skriver du nr der :slight_smile:

[QUOTE=DK Delaney;706127]Jov du går ind i
Indstillinger - Telefon - Viderestil opkald - og så skriver du nr der :)[/QUOTE]

Så må jeg spørge dumt - Hvad gør jeg når nummeret er tastet? Vi kan ikke komme videre der fra … =/

Så trykker i bare der hvor der står viderstil opkald i en pil som går <- den vej :slight_smile: og så er nr gemt og det burde være viderestillet.

Ahhh, der oppe i toppen - Jamen så tror jeg at jeg har fået fat i det, hvis det er rette sted. - Må straks teste. :smiley:

Øv, ser ikke ud til at virke - Fatter brik af de dumme iPhones der. :S

Når jeg trykker på pilen oppe til venstre, kommer jeg tilbage hvor man kan starte med at ville videre stille opkaldet. - Har lige forsøgt at ringe til den og den går ikke videre. :frowning:

Jamen har du slået viderstilling til, og har du tastet nr og trykket tilbage?

Når jeg trykker på viderestil opkald, trækker jeg den dims så den bliver blå. - Derefter taster jeg det nummer jeg vil viderestille til, og trykker så på den blå bil oppe til venstre hvor der står: Viderestil opkald.
Så går den tilbage til siden før, og jeg kan se den som hedder; viderestil opkald, den viser blå lige som når man går ind i den, og nedenunder skriver den; viderestil til. Den forsvinder. Og så er viderestil opkald ikke blå længere…

Håber det giver mening.

nu laver jeg lige en guide og skærer det ud i pap (for sådan skal jeg helst selv have tingene :ups: )
gå ind i indstillinger -> telefon indstillinger -> viderestil opkald (den skulle gerne være grå og uden mulighed for at skrive et nummer) -> tryk på feltet med cirklen så den bliver blå -> skriv nummeret -> oppe i venstre hjørne er der en blå pil (tilbageknap) hvor der står viderestil opkald tryk på den -> tryk på hjem knappen og prøv at ringe.

hvis ikke det virker tror jeg der er noget galt med telefonen s:

[QUOTE=Opus1;706225]nu laver jeg lige en guide og skærer det ud i pap (for sådan skal jeg helst selv have tingene :ups: )
gå ind i indstillinger -> telefon indstillinger -> viderestil opkald (den skulle gerne være grå og uden mulighed for at skrive et nummer) -> tryk på feltet med cirklen så den bliver blå -> skriv nummeret -> oppe i venstre hjørne er der en blå pil (tilbageknap) hvor der står viderestil opkald tryk på den -> tryk på hjem knappen og prøv at ringe.

hvis ikke det virker tror jeg der er noget galt med telefonen s:[/QUOTE]

Så må der være noget galt med hans mobil, for når jeg har sagt den skal gemme nummeret, laver den “knappen” grå. - Og nu så jeg lige andre steder at hvor noget er slået til, så er der den blå knap og med cirklen.

Normal omstilling er 21 nummer og afslut med firkant :slight_smile:

Der er ikke noget hokuspokus med at udbyderen ikke tillader viderestilling eller sådan noget? Nej, det er nok for langt ude :gruble: Jeg mener nemlig f.eks. ikke at alle tillader internetdeling - og så kan man ikke indstille telefonen til det…

Nu stod jeg helt af… Nøj jeg er ikke klog på det her (iPhone) mobil noget…

Det håber jeg de gør, for jeg snakkede med dem om hvis han viderestillede den og den gik over på et TDC netværk, om jeg så stadig ringede gratis når jeg havde, det som hedder: Mine 10 nærmeste, som jeg så ringer gratis til.

Må ned i en butik, for jeg er godt nok ved at blive sindsyg. =/

husk forresten at opdatere den regelmæssigt! har oplevet min telefon ikke ville lade mig lave nogle indstillinger og i telia butikken bad de mig opdatere og det virkede.

Opdateres? Åh gud, endnu en ting jeg nu skal finde ud af. lol Er helt lost mht. den mobil… suk

Der er svar på mange ting på denne side iPhoneCentral – iPhone Pris, Nyheder, Tips & Tricks, Jailbreak mm. så hvis du er helt lost på andre ting end omstilling, så læs flere gode tips & tricks

fik du løst det med omstilling?