Onde Birmamor

NEJ! Aladdin, Tabby og Gismo, mor vil ikke have jer med på toilettet, og nej i skal ikke stille jeg til at pive og skrabe på døren :doh:

Når mor er på toilettet, eller i bad, så skal i IKKE med! og bare fordi jeg åbner døren derud til, behøver i ikke at tro at i skal spæne derind, for jeg vil stadig ikke have jer med, og nej jeres små bedrøvede øjne hjælper ikke, når i tror toiletpapiret er jeres og noget der helst skal ligge rundt over hele lejligheden. :venter:

Når lyset slukkes er det ikke ens betydning med i skal spæne ind i min seng, og fylde så jeg ikke kan komme i seng, sengen er tiltænkt menneskerne, i har jeres nullerputtere, sutsko, huler osv… :doh:

NEJ! Bare fordi jeg stopper med at kæle jer, fordi jeg falder i søvn, behøver i ikke angribe mine fødder, slikke mig i hele hovedet, nappe i mit øre o.lign når jeg LIGE er faldet i søvn. :argh:

Ja, jeg ved godt i synes jeg er SÅ tarvelig når jeg ikke mener i ikke må kravle op af mine ben MED KLØR, bare fordi jeg ikke bukker mig hurtigt nok ned til jer, når I vil kæles, men det gør altså ondt :ked:

Jamen er bimserbørn da ikke bare herlige :slight_smile: :slight_smile: :wink:

Jo, da :stuck_out_tongue:

De er uundværelige, men de må stadig gerne holde op med at drille mig, og især Gismo, der tror min iPhone er bidelegetøj kun opfundet for at han kan ligge og gnave i den :argh:

Ohhhh it is hard to be a nissemand … øh nej ! katteejer :stuck_out_tongue:
… men man vil jo ikke undvære alle deres narresteger, det er jo tildels derfor man har kat(te) :smiley:

[QUOTE=Kattetøsen-too;718260]Ohhhh it is hard to be a nissemand … øh nej ! katteejer :stuck_out_tongue:
… men man vil jo ikke undvære alle deres narresteger, det er jo tildels derfor man har kat(te) :D[/QUOTE]

Ja, det jo lige det :slight_smile:

Det er jo dyremishandling af værste skuffe. :mad:
Det skal I altså ikke finde Jer i søde Bimser.

Hilsen Skaldepanden, som altid forlanger at komme med på badeværelset, sover i sengen og ellers gør hvad der passer mig. :pote:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Her findes der i ikke lukkede toiletdøre…

Hvilket mere end én gang har betydet at mine gæster kommer ind og forsigtigt siger: Der ligger en kat foran toilettet og jeg skal altså tisse… Hvortil jeg svarer at det kan de da bare gøre, Whiskey sover videre selvom de (akavet) skal på toilettet og lukker døren. Eneste minus med de normalt åbne døre er, at jeg nogle gange er ved at glemme at lukke dørerne, når vi har gæster og jeg selv bruger toilettet…

Hahaha, det er vist katte generelt og ikke bare bimser der syntes menneskene er tarvelige…:tihi: Her hos mig, har jeg opgivet lukkede døre… Altså når jeg ikke har gæster selvfølgelig.:tihi:

Jeg er sikker på JEG er sat i verden for at tilfredsstille kræene og det betyder at alt mit er deres og alt deres er også deres…:venter::rock:

[QUOTE=Lone;718444]Her findes der i ikke lukkede toiletdøre…

Hvilket mere end én gang har betydet at mine gæster kommer ind og forsigtigt siger: Der ligger en kat foran toilettet og jeg skal altså tisse… Hvortil jeg svarer at det kan de da bare gøre, Whiskey sover videre selvom de (akavet) skal på toilettet og lukker døren. Eneste minus med de normalt åbne døre er, at jeg nogle gange er ved at glemme at lukke dørerne, når vi har gæster og jeg selv bruger toilettet…[/QUOTE]

:lol: DEN kender jeg godt !!! Vi lukker almindeligvis ikke døren til toilettet, fordi det jo osse er missernes toilet (3 af bakkerne står derude) men det er nemlig svært at huske at lukke døren hvis der er gæster :slight_smile:
Godt vores toilet er på 1. sal…

Vi har forresten et skilt på indersiden af døren der minder gæster om at lade døren stå åben når de har været på wc. Vores forrige toiletbræt havde jeg skrevet på (på undersiden af hhv sæde og låg): LUK SÆDET… og LUK LÅGET med en sort sprittusch. Netop beregnet på gæster (bla’ Svigerfar som gladeligt lader BEGGE DELE stå åbent… og jeg KAN IKKE HA TOILETSÆDER DER IKKE ER KLAPPET NED. ADR!!!)