Online fødsel: pebernødderne er bagt færdige

Så er det idag at den første pebernød skal flytte hjemmefra. Iona flytter til Esbjerg og skal forhåbentlig være mor til en masse små Peterbalds :hjerte:

Iona har hele vejen igennem været den største og den første på eventyr. Hun var den første ude af fødekassen og den første over indhegningen til kravlegården.
Hun har udviklet sig til at være den mest søde og mest kæle og spindende lille pige, så hun vil virkelig blive savnet herhjemme :hjerte:

15 Synes om

Smukke Iona. :heart_eyes: Jeg håber, at hun hurtigt falder til i sit nye hjem. :hugs:

Det håber jeg også. Men det er jeg også sikker på at hun vil. Det er det helt rigtige hjem for hende :hjertehop:

1 Synes om

Hun er da også vældig fin :smiling_face_with_three_hearts:

Skal hun flytte hen til Mette Mejdahl… får tanken nu du siger “flytte til Esbjerg og være mor til Peterbalds” :grin:

1 Synes om

Jep det skal hun netop :grin:

Hun skal ned og være kærester med Gazze :hjertehop:

4 Synes om

Idag er vi blevet 6 mdr :heart::tada::denmark:

Iona og Dundee flyttede til nye hjem allerede i marts, Skye skulle blive hos mig og Killi skulle have været flyttet april men vi måtte udskyde til maj.
Han er så blevet ledig igen :black_heart:

DK Tholstrup’s Kilmarnock aka Killi :black_heart:

DK Tholstrup’s Skye :blue_heart:

16 Synes om

Kan du SÅ lige se at få ham afsat i en fart :venter: :heart: :love:

:smelter: han er lækker!!!

1 Synes om

Jeg er da sikker på at ham og Asani kunne være nogle gode legekammerater :wink:

1 Synes om

Ja, det er godt, jeg har en husorden, der forbyder mere end 2 dyr! Ellers kunne han hurtigt blive en for stor fristelse :heart:

1 Synes om

Jeg er også glad for, at jeg pt hverken har råd eller overskud til sådan en lille sort en - som jeg ellers i det hemmelige har gået og drømt om, HVIS jeg nogensinde skulle have en flagermus :ups:

2 Synes om

Godt @RuneS siger, at jeg ikke må få hund :wink:

2 Synes om

Lykke, I mangler da helt sikkert en lille sort hankastrat i kat 4 :wink::wink::black_heart::black_heart:

1 Synes om

Idag bliver kuldet 1 år og det er med meget blandede følelser at jeg sidder og tænker tilbage. 3 er her ikke længere og de er meget savnede.
Skye, Iona og Killi mistede kampen mod fip :broken_heart:

Men jeg skal også glæde mig over at vi stadig har Dundee tilbage :hjerte:

Han bor idag hos sin nye madmor og onkel Woody i København :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:


Billedet har madmor taget :wink:

18 Synes om

Tillykke med ham, og hold da op… man er da ikke i tvivl om hans herkomst :smiling_face_with_three_hearts: Det river længe når nogle smukke unge misser må her fra alt for tidligt, og FIP… Der er intet pænt at sige :frowning:

4 Synes om

Den river… HÅRDT! Har haft dagens første tudetur :sob:

:kram:

1 Synes om

Stort tillykke med Woody’s fødselsdag!! :star_struck::smiling_face_with_three_hearts:

Han er en smuk kat. :kissing_heart:

1 Synes om

Stort tillykke med flotte Dundee. :flag:
Det gør mig så ondt, at hans søskende ikke er her til at blive fejret. :kram:

1 Synes om

Ja, helt enig med andre, så trist at de er væk. Jeg kan godt forstå hvis du har en hård dag :kram:

De bedste tanker herfra og et stor tillykke til Woody, han er da blevet en pæn mis :heart:

2 Synes om