Online fødsel: pebernødderne er bagt færdige

Så er Cookie igang med at føde.
Der er indtil videre kommet 7 killinger, de to første klarede den desværre ikke og der var et stenfoster. Men der er 4 fine killinger og hun er nok ikke færdig endnu :slightly_smiling_face:

16 Synes om

Holder hun stadig pause, eller er der kommet flere? Tillykke med de 4 :flag: Trist med de tre andre :ked: men bare de 4 så er sunde og livskraftige.

1 Synes om

Der er stadig pause. Jeg mærkede på hende på et tidspunkt og synes at jeg kunne mærke flere, men da hun var ude og lige drikke noget vand mærkede jeg på hende igen og der kunne jeg ikke mærke noget.
Men der er ikke kommet flere end de 4 stk :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Tillykke med firkløveret. :flag:

1 Synes om

Tillykke med dem Kamilla.

Håber det går godt med de resterende 4 :heart:

1 Synes om

Tillykke med babyerne :flag::heart_eyes::kissing_heart:

Det er trist at starte sit opdræt med dødfødte killinger, men dejligt at der var et fint antal levedygtige og jeg er HELT sikker på, at du endda så rigeligt får din sag for som førstegangsmormor med et kuld på 4 :joy::joy:

3 Synes om

Stort tillykke med de fire levedygtige killinger. :flag: Jeg glæder mig til at læse mere og se billeder. :slight_smile:

1 Synes om

Tillykke med fødselsdagene :heart::denmark::heart:

4 killinger til en første gangs mor er et fint kuld, men ja ærgerligt at der var nogle der ikke klarede det.

Får vi et billede af småtlingerne? Alle OSH eller er der SIA imellem?

1 Synes om

Tillykke med de 4 :flag: synd med de 3 der ikke klarede den :cry:

1 Synes om

Stort tillykke med mislingerne :slight_smile:

1 Synes om

Mange ta alle sammen :slightly_smiling_face:

De er alle OSH da farmand ikke bærer sia maske.
Indtil videre har vi fået 50 shades of Grey (nej, det bliver ikke mit tema) men der er sort, blå, chokolade og lilla. Så de bliver heldigvis nemme at kende fra hinanden.
Den sorte er en han, de andre er ikke helt tjekket for tortie endnu (midt om natten, jeg var lidt træt) så om de er han eller hun…

5 Synes om

Til lykke :slight_smile: 4 stk. er et ganske fint antal killinger, det er som regel til at overskue for både morkat og opdrætter :slight_smile: 7 er da “sjovt”, men det trækker helt andre ressourcer ud af mor…
VH
Susanne

6 Synes om

Tillykke :flag: med kuldet. :thumbup:

1 Synes om

Tillykke med dit første kuld :flag:

1 Synes om

Tillykke med de små :slight_smile:

1 Synes om

De Fantastiske 4.
Tillykke med dem :grin:

1 Synes om

27 Synes om

Tillykke med de 4 :two_hearts:
Dejligt billede :heart_eyes:

1 Synes om

Nuur hvor ser misse mor dejlig ud og de sødeste mislinger har hun fået. :heart_eyes: :two_hearts:

1 Synes om

Det ser ud til at den blå og lilla er tortie og dermed piger :heart:

5 Synes om